Stifens

Autofinesse Tripple - genialt produkt!

Her er to dårlige bilder av hva Tripple kan utrette, selv på den styggeste lakk. 2007 Touran med masse RDS, Holos og mye andre ulumskheter.

99733295fa2f457160bfad51f1f50d55_zps0204

bc60d3dc6b8c151726afb18095f4a366_zpsf950

Jeg er veldig imponert av Tripple! Dette er etter 30 sekunders gnikking med en vanlig gul Megs pad. Tok nesten alt av Holos, og fikk frem en mye finere dybde i lakken :) når man får slike resultat etter såpass lite arbeid, er det utrolig kjekt å holde på! Noe ulumskheter er det igjen, men vil påstå at lakken på denne bilen er er skrekk eksemplar. Definitivt et must have produkt spør du meg!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke for å ødelegge gleden din, men du er klar over at Tripple inneholder rikelig med fyllere?

1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

virker nesten "litt for godt til å være sant" :P tro hvordan denne vil være på en flex DA :P

Ikke for å ødelegge gleden din, men du er klar over at Tripple inneholder rikelig med fyllere?

Tror du Scholl S3 ville gjort samme nytten? :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den fyller og korrigerer omtrent likt som autoglym SRP gjør. Perfekt for et bra løft av sliten lakk på veldig kort tid. Spesiellt med DA maskin. Bare husk at mesteparten ikke er permanent.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er jeg fullstendig klar over ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tripple er vel i hovedsak beregnet for å brukes for hånd. Man kan eventuelt bruke DA maskin på lav hastighet. Leste det på Detailingworld i tråden til Autofinesse :) Og ja, Denne bilen skal få seg "ordentlig" polering om en stund med godsaker fra Scholl ;)

Selv om den fyller i mer enn den fjerner, så er jeg likevel imponert over resultatet.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

virker nesten "litt for godt til å være sant" :P tro hvordan denne vil være på en flex DA :P

Tror du Scholl S3 ville gjort samme nytten? :P

Ja, og vel så det... men ikke for hånd, og ikke på så kort tid. :)

Det er jeg fullstendig klar over ;)

Gode greier :)

Var ikke meningen å drepe entusiasmen på noe vis, men mange polerer bilene sine for hånd med slike produkter og blir maxifrustrert etter noen vask når ripene kommer tilbake.

Tripple er vel i hovedsak beregnet for å brukes for hånd. Man kan eventuelt bruke DA maskin på lav hastighet. Leste det på Detailingworld i tråden til Autofinesse :) Og ja, Denne bilen skal få seg "ordentlig" polering om en stund med godsaker fra Scholl ;)

Selv om den fyller i mer enn den fjerner, så er jeg likevel imponert over resultatet.

Tripple er ment for håndbruk eller DA-maskin uten tvungen rotasjon. Den vil fjerne noe mer småriper når den brukes på maskin siden paden hjelper til med korrigeringen, men skal man ha det helt ripefritt må man over på sterkere stoffer :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, du drepte ikke noe entusiasme her hvertfall :) alltid kjekt å få tilbakemeldinger, og å diskutere ;) Derfor vi har dette flotte forumet vel? :D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er et flott produkt for ferske folk innenfor bilpleie, hvor en kan kjøre lett over bilene med DA maskin eller for hånd for og bli tryggere på seg selv før en skal gå over på 3 stegs bilpleie med grove produkter....

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Imponert over tripple eg og men fekk ikkje tatt alt av swirls.Med DA.Blir nok Gloss it one step machine gloss nestegang.

1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tripple er jo genialt om man ønsker en blank og fin bil ved spesielle dager som 17 mai, fikse småriper før utstilling osv.

Med DA bruker du drøyt en times tid for å få en bil veldig mye bedre..

Perfekt som vedlikehold imellom 3stegs på vårpart og høst.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er vel temmelig skånsomt for lakken ville jeg tro? Kan man bruke alt man vil av voks eller sealer oppå?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er vel temmelig skånsomt for lakken ville jeg tro? Kan man bruke alt man vil av voks eller sealer oppå?

Vil tro den fjerner veldig små mengder materiale ja..

kan fint toppes med hvilken som helst voks/sealer.. noe som anbefales :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Imponert over tripple eg og men fekk ikkje tatt alt av swirls.Med DA.Blir nok Gloss it one step machine gloss nestegang.

Om du ser på bildene øverst her, så ser du at det er en god del swirls som synes ennå. Skal man få vekk swirls, så må man nok over på grovere saker ja :) skal ta full trestegs på Touranen som er avbildet her. Siden jeg er relativt fersk, så blir det nok med DA maskin. Føler meg ikke helt klar for å kaste meg ut i roterende ennå. Spent på hvor mye jeg klarer å fjerne.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om du ser på bildene øverst her, så ser du at det er en god del swirls som synes ennå. Skal man få vekk swirls, så må man nok over på grovere saker ja :) skal ta full trestegs på Touranen som er avbildet her. Siden jeg er relativt fersk, så blir det nok med DA maskin. Føler meg ikke helt klar for å kaste meg ut i roterende ennå. Spent på hvor mye jeg klarer å fjerne.

Ikkje heilt klar for roterende eg heller,begynte med maskin i år.Har handlet meg to maskiner på berre nokre månedrer.

Vil tro den fjerner veldig små mengder materiale ja..

kan fint toppes med hvilken som helst voks/sealer.. noe som anbefales :)

Mest voks vel da den inneholder carnauba. :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive