teflonpanne

Hva skal jeg velge nå?

Hei! Bilen er vrak og jeg er på utkikk etter ny bil! Har ikke behov for en stor bil men vil ha en som er litt fin! ikke typ mazda 323...

Mye effekt er ikke noe must men bør jo vær litt kvikk i aksen ihvertfall! Budsjett på optill 45k. Hva syns du jeg burde velge?

Takker for alle svar!

0

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mazda 323 GTX ^_^

0

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Golf 3 VR6

0

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er ikke gla i golf 3 sry hehe:P men einser med dassrull felger er porr!

0

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bmw M535i

0

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis det skal være både "morobil" og bil til daglig bruk hadde jeg gått for noe som holdt.. BMW 5-serie, Toyota Supra/Celica, MB W201 (som du hadde) eller W202

Men det er mye å velge i der ute, og mange muligheter for gode kjøp om dagen, for ikke å snakke om forskjellig smak ;)

Måtte gå ned over 10 laken for å få solgt "leketøyet" mitt.. men hadde det ikke vært for at det sannsynligvis er den mest velstelte av de som er til salgs nå, hadde jeg nok vært nødt til å gå ned enda mer for å få solgt den.

0

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med en passe gammal, pent brukt og godt holdt Audi? Gjerne med 5 sylinderete motor, så har du iallefall en slitesterk motor? :)

Heeeerlige biler (synes nå JEG da :) )

0

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hadde fiaten din mye problemer kazzper? er det en skikklig drittbil.:P? syns den er veldig pen og den virker tungsolgt så er vel mulig å prute bra på de bilene!

0

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider
hadde fiaten din mye problemer kazzper? er det en skikklig drittbil.:P? syns den er veldig pen og den virker tungsolgt så er vel mulig å prute bra på de bilene!

Hadde ikke noe trøbbel med den i det hele tatt faktisk.. så jeg var imponert. Grunnen til kvaliteten kan delvis være at de ikke er produsert på Fiat-fabrikk.. de er produsert av Ferrari. De har forøvrig galvanisert karosseri (bortsett fra et par paneler) så det var lite rust på den.

Utgavene uten turbo (1.8 16V, 2.0 16V og 2.0 20V) har få kjente problemer og er driftsikre, mens de med turbo (16VT og 20VT) av og til er "ihjelkjørt."

Den billigste på nett fant jeg her, men det kan kanskje lønne seg å importere selv...

0

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja sett litt på den! den har ligget ute leeenge så burde være muligheter for ¨å prute mye:)

0

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!


Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.


Logg inn nå

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    Ingen innloggede medlemmer aktive