Gå til innhold

Utstyr og veien videre


MrD

Recommended Posts

Hei godtfolk.

a) Jeg har søkt litt og fått inntrykk av at Griot' s Garage Polisher er mye value for money. Noen som har erfaring med denne? Ikke nevnt med et ord i forumet. Syns det var litt rart siden den er profilert ganske kraftig over dammen.

Trenger en DA maskin siden jeg er uerfaren.

Har en sort V60 som skal skinne når jeg er ferdig med utbedring av en liten lakkskade, og tenker jeg starter med:

1. MG Deep Crystal Paint Cleaner

2. MG Deep Crystal Polish

3. Collonite 845

Har forstått at disse produktene kan brukes med en DA maskin

Foamer til Kärcher, bøtter, avfetting, clay fra 3M (mye billig på Ebay), MF håndduker og MG Nxt Gen er i hus.

Noen innspill på mine tanker?

Tenker maks pris på resterende (lakkrens, polish, voks og DA maskin) er ca. 1500 kr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Griotts er 110-120 Volt AC, 60Hz. Både spenning, frekvens og støpselet er forskjellig fra norsk standard, trenger omformer i tillegg.

Det er da nok bra tilbud på DA maskiner fra sponsorene på forumet?

Resten av varene er helt OK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Griotts er 110-120 Volt AC, 60Hz. Både spenning, frekvens og støpselet er forskjellig fra norsk standard, trenger omformer i tillegg.

Det er da nok bra tilbud på DA maskiner fra sponsorene på forumet?

Resten av varene er helt OK

Takk for raskt svar!

Maskinene fra sponsor skal herved vurderes. Det lille jeg har undersøkt, så er de i en høyere prisklasse enn det jeg har tenkt å sette av. Bilen skal poleres og vokses kanskje 2-3 ganger i året. Da blir proffutstyr i overkant etter mitt syn. Kanskje hvis jeg kjøper en dyr bil, så blir det mer aktuelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bukken74

Alternativt kan det ligge noe til salgs på Kjøp og Salg delen her på forumet også til en grei penge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en biltema to-hodet cyclo-clone liggende her.. FLETT NY(ubrukt), med gule sonax-pads(2 ekstra pads medfølger).

Har diagnoseutstyr og mulighet for adaptering/koding til:
Vw, Audi, Seat, Skoda, Bentley, Peugeot, Citroen, Toyota.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...