Trondeg

kjøp av høytrykkspyler, kärcher

Hei!

Er på utkikk etter høytrykkspyler, og har bestemt meg for og gå for kärcher denne gangen da jeg allerede har 15m stålarmert slange til denne og den duger fram til jeg har råd til og kjøpe kränzle.

Har brukt en K5.700 fram til nå og den er vel egentlig i den prisklassen jeg leter men etter og ha sett litt på tretti.no og komplett.no blir jeg ikke noe klokere.

Tretti.no har K5.700 med 140 bar og 460 liter/time til 3495,-

Mens komplett.no har K5 premium med 145bar og 460 liter/time.

Dette må jo være samme maskin?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser det oppgis 8 meter slange et sted og 9 meter slange et annet sted. Jeg ville stolt mest på varemerkets hjemmeside. http://www.karcher.no/no/Produkter/Hjem_og_Hage/Hoytrykksvaskere/11806330.htm

Premium, Wood, car etc er ulikt tilbehør i pakken virker det som. :) Kan hende er K5.700 en eldre modellbetegnelse. Begge steder selger nok en grei spyler som du vil bli fornøyd med når du har bedre slange fra før.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei!

Er på utkikk etter høytrykkspyler, og har bestemt meg for og gå for kärcher denne gangen da jeg allerede har 15m stålarmert slange til denne og den duger fram til jeg har råd til og kjøpe kränzle.

Har brukt en K5.700 fram til nå og den er vel egentlig i den prisklassen jeg leter men etter og ha sett litt på tretti.no og komplett.no blir jeg ikke noe klokere.

Tretti.no har K5.700 med 140 bar og 460 liter/time til 3495,-

Mens komplett.no har K5 premium med 145bar og 460 liter/time.

Dette må jo være samme maskin?

Jeg kjøpte min K5 classic på OBS til kr. 2.890,- Den har ikke trommel til slangen, men ellers som premium.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøpte også nettopp en K5 på plantasjen, 2990.- der fulgte det med vanlig justerbar dyse og en roterende dyse.

Eneste som er søppel er slangen, men det har jo du dekket :-)

Er det hurtig kobling på den 15 meter slangen din ?

Jeg ville heller ikke brukt penger på skumkanonen til karcher, det gjorde jeg, foamlance er dobbelt så dyr, men er veldig mye bedre og verdt pengene.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

K5.700 er en gammel utgave av det som nå heter k5.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøpte også nettopp en K5 på plantasjen, 2990.- der fulgte det med vanlig justerbar dyse og en roterende dyse.

Eneste som er søppel er slangen, men det har jo du dekket :-)

Er det hurtig kobling på den 15 meter slangen din ?

Jeg ville heller ikke brukt penger på skumkanonen til karcher, det gjorde jeg, foamlance er dobbelt så dyr, men er veldig mye bedre og verdt pengene.

Slangen er med hurtigkobling ja og kobles til på eksisterende slange. Skummkannonen til kärcher filkk jeg med gratis etter att proffia.no tulla med en bestilling til meg. Så har både denne og den fra bilnerden, regner med jeg legger den igjen til gammel'n når jeg flytter ut nå :P

Da ser det ut som om det er bare og bestille der det er billigst og eventuelle garantisaker er enkle og ha med og gjøre, komplett.no here I come :D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og nå som du har bestemt deg. .. kar du vurdert K7..? Muuuhahaha ..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eller kanskje du skal kjøpe min 2uker gamle K5, så kan jeg sprekke på en K7 ?... (glis)

1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og nå som du har bestemt deg. .. kar du vurdert K7..? Muuuhahaha ..

Eller kanskje du skal kjøpe min 2uker gamle K5, så kan jeg sprekke på en K7 ?... (glis)

Har vurdert det ja, men akkurat kjøpt enebolig og regner med utgiftene kommer i kø framover :P

kjøper nokk nytt jeg ja;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjøper nokk nytt jeg ja;)

Måtte bare trekke deg litt i leggen, er veldig fornøyd med K5'n :-)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal ikke bytte merke da? Jeg har en ny Karcher og en ny Nilfisk, + at flere kamerater har Karcher. Nilfisk har en helt annen følelse mtp. kvalitet. Når jeg går fra Nilfisken og over til Karchern så er det akkurat som å holde i en pappbit. Jeg har begge deler selv, derfor jeg går hardt ut ;) kunne ikke falle meg inn å kjøpe Karcher igjen. Min lever ikke alltid heller, kommer litt ann på humøret på den tror jeg.. kutter strømmen.

Og den er enda ikke fylt 1 år, aldri veltet, stått inne på varmt vaskerom og alltid tømt for vann. Gidder ikke å reklamere heller da jeg ikke gidder runden med at den skal bli fikset 3 ganger så jeg får hevet kjøpet.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, har allerede div utstyr til karcher så holder meg der til det blir kranzle :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er sant. Men det er noe greier på Proffia, hvis du betaler 500,- bytter de orginalslangen til en stålarmert på 10 eller 15 meter. Men fant det ikke på siden akkurat nå. :) Bedre å kunne kveile sammen slangen å henge den på veggen! :)

http://www.proffia.no/Rengjoringsutstyr/Hoytrykk-Slanger-Slangetromler/Slanger-Swantech/Bytt-ut-slangen-til-en-lengre-staalarmert-slange-15m

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er sant. Men det er noe greier på Proffia, hvis du betaler 500,- bytter de orginalslangen til en stålarmert på 10 eller 15 meter. Men fant det ikke på siden akkurat nå. :) Bedre å kunne kveile sammen slangen å henge den på veggen! :)

http://www.proffia.no/Rengjoringsutstyr/Hoytrykk-Slanger-Slangetromler/Slanger-Swantech/Bytt-ut-slangen-til-en-lengre-staalarmert-slange-15m

Har allerede 15m stålarmert fra proffia liggende. men må sjekke det ut :) takk for tips!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut som det blir en k5 compact da jeg var innom nyåpnet kärcher senter her i byen (trondheim) og de skulle ha hele lommeboka for en k5 premium turbo ss rally gt:p

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive