Gå til innhold

STOR bag fra Ironside


Flippi

Recommended Posts

Var helt tilfeldigvis innom proffpartner i Kristiansand, og gikk forbi denne koffert/bagen fra ironside.

Den er langt over middels stor, og til en ganske så hyggelig pris, 365.- ink.mva.

Jeg syntes den var helt perfekt til å ha med seg detailing stash hvis man skulle til en annen lokasjon. Og det er plass til det aller meste man trenger i denne kofferten.

Tenkte jeg bare ville dele det med dere, kunne jo hende noen andre hadde brukt for en

Her står den på toppen av noen 17" felger, så får man en liten ide om hvor stor den er. Om noen vil ha næyaktige mål, kan jeg selvfølgelig ta det hvis det ønskes.

front.jpg

Inne i baggen er det en bunn av hardplast som er lett å holde ren, og ganske høye kanster hvis man skulle være uheldig med lekkasje av et eller annet produkt, slik at det ikke renner ut i bilen. 10 stk. lommer til å sette produktflasker børster etc. i.

Håndtaket er et solid jernstang, som ser ut til å tåle en trøkk.

top.jpg

Venstre side

vside.jpg

Høyre side

hside.jpg

Baksiden

bag%20bakside.jpg

La oppi en Meguiars DA maskin og en pumpeflaske fra biltema for å vise hvor romslig den er.

tools.jpg

hadde med meg en del utstyr og microfiber her om dagen... og hadde god plass :-)

tok bla.annet med meg dette i bagen

Surfex HD

Prickbort

Svamp fra Bilnerden

NXT shampoo

Wolfgang Polishing pal claybarholder

Pinnacle ultra polyclay

Optimum No Rinse Wash & Shine

Meguiars DA Microfiber Correction Compound

Meguiars DA Microfiber Cutting Discs

Meguiars DA Microfiber Cutting Compound

Meguiars DA Microfiber Finishing Discs (ved behov)

Meguiars Dual Action 6 Inch Polisher v2

Wolgang polish paintwork enhancer

Wolfgang Füzion Estate Wax

Chinchilla Microfiber Buffing Cloth X2

Griot's Garage Micro Fiber Polish Removal Cloths X3

Gold Plush Microfiber Towel X3

Når den ikke er i bruk som transportembalasje, så hadde jeg tenkt å bruke den til oppbevaring av microfiber i garasjen, er plass til mange kluter og håndklær i denne-

Alfa Romeo Crosswagon Q4
Alfa Romeo 155 Q4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MikaelØ

Har prøvd maaange forskjellige bagger, men det ender med samme resultatet hver gang.. en flaske lekker, og det blir bare søl. men denne har jeg ikke sett enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjetil Holthe

Har prøvd maaange forskjellige bagger, men det ender med samme resultatet hver gang.. en flaske lekker, og det blir bare søl. men denne har jeg ikke sett enda.

Er ikke billigere å prøve å finne flasker som ikke lekker? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok.. løp ut i garasjen og bare fyllte opp baggen helt uten plan og mening, plukket bare helt random fra hylla, skulle bare vise at den rommer litt.

Ligger blant annet en stack med 12 tykke microfiber på høyre side, hadde ikke flere i garasjen, da resten er på vask B)

Bag måler ca: B=60cm D=30cm H=35 cm

utstyr%20hside.jpg

front%20tape.jpg

bakside.jpg

front%20lukket.jpg

Alfa Romeo Crosswagon Q4
Alfa Romeo 155 Q4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DavidRS

Hadde vært gull om det fantes plastkasser som akkurat passet oppi, sånn at lekkasjer oppi ble begrenset til f.eks 1/3 av bagen

Hvis flaskene dine står oppreist, men fortsatt lekker er det hull i flaska et sted, da burde du legge merke til det ganske fort uansett :P

Et utvalg S&S: Ferrari 458, Lamborghini Gallardo 1 og 2Lamborghini Murcielago LP640-4Porsche 911 996 GT2, Tesla Model S P85D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MikaelØ

Er ikke billigere å prøve å finne flasker som ikke lekker? ;)

Har Meguiars sine. Men vist du tar PB og bilberry på trykkflaske og tilfeldigvis glemmer og slippe ut trykket, da blir det søl ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Moderatorer
Christer

Har Meguiars sine. Men vist du tar PB og bilberry på trykkflaske og tilfeldigvis glemmer og slippe ut trykket, da blir det søl ;)

Jeg fant en trykkanne forleden som har stått med Prickbort under trykk i nesten et år... like fin :)

It's not the end of the world, but you can see it from here.

Samlede Werx | Bilpleielogg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mstrandbo

Har også PB på en trykkanne som jeg ofte glemmer å sleppe ut trykket av. Har gått fint lenge det.

Forøvrig så baggen veldig bra ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...