Gå til innhold

17. mai tilbud hos Bilnerden


Bilnerden.no

Recommended Posts

  • Forhandlere
Bilnerden.no

Nasjonaldagen må feires og vi slår på stortromma med 15% rabatt på hele nettbutikken!

Nå skal jeg ut å synge og rope med guttungen. Pipp pipp hurra og ja vi elsker dette lammet.. :)

Gratulerer med dagen alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andre som sliter med betaling i nettbutikken? Jeg får feilmelding. Status på orderen viser "Customer aborted". Forsøkte både i går og i dag.

Endret av TomS
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Concker

Jeg bestillte bla skumkanon nå og det var ingen problemer her.

Windows 7, 64bit, Chrome nettleser

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk også fylt opp handlekurven uten problem, litt Rupes pads, våtslipesett, 5l Korrosol,surfex og prickbort måtte også på plass siden det begynner å bli tomt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei og nei, hvorfor skal dette skje!?! Prøvde med Chrome nå; samme resultat: blank side med teksten "Field not numeric: 'Amount'" når jeg skal gå til betaling. Har aldri hatt problemer før, verken hos Bilnerden eller andre plasser.

Hos Bilnerden står det på ordrestatus: Customer aborted, og Kommentar: BBS Setup FAILED 2013-05-17 15:47:56 Fault: Field not numeric: 'Amount'

Rare greier.

Endret av TomS
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Concker

Nei og nei, hvorfor skal dette skje!?! Prøvde med Chrome nå; samme resultat: blank side med teksten "Field not numeric: 'Amount'" når jeg skal gå til betaling. Har aldri hatt problemer før, verken hos Bilnerden eller andre plasser.

Hos Bilnerden står det på ordrestatus: Customer aborted, og Kommentar: BBS Setup FAILED 2013-05-17 15:47:56 Fault: Field not numeric: 'Amount'

Rare greier.

Prøv å oppdatere java ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldige dere som får gått på en smell! Nå har jeg oppdatert Java, prøvd med Opera, IE, Chrome og også både jobb- og privat-PC. Resultatet er og blir det samme. Ganske frustrerende å ikke få svidd av 6500 spenn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Moderatorer
Christer

Heldige dere som får gått på en smell! Nå har jeg oppdatert Java, prøvd med Opera, IE, Chrome og også både jobb- og privat-PC. Resultatet er og blir det samme. Ganske frustrerende å ikke få svidd av 6500 spenn!

Jeg har en veldig sterk følelse av at du nok får brukt pengene dine hvis du sender ham en mail og forklarer problemene du har hatt. Han er ikke vanskelig å ha med å gjøre :)

It's not the end of the world, but you can see it from here.

Samlede Werx | Bilpleielogg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en veldig sterk følelse av at du nok får brukt pengene dine hvis du sender ham en mail og forklarer problemene du har hatt. Han er ikke vanskelig å ha med å gjøre :)

Da gjør jeg det. Takk for hjelpen folkens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DAMNIT!! Og selvfølgelig RETT etter bestillingen min er betalt at tilbudet som er bedre enn VIP-tilbudet kommer :/

Har diagnoseutstyr og mulighet for adaptering/koding til:
Vw, Audi, Seat, Skoda, Bentley, Peugeot, Citroen, Toyota.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Moderatorer
Christer

DAMNIT!! Og selvfølgelig RETT etter bestillingen min er betalt at tilbudet som er bedre enn VIP-tilbudet kommer :/

Jeg har hatt 30 pads i handlkurven min i flere uker, og har bare ventet på et slikt tilbud. Eneste som mangler nå er at han kommer med et 20% pinsetilbud og at jeg ryker på en DAS6 Pro i tillegg...

It's not the end of the world, but you can see it from here.

Samlede Werx | Bilpleielogg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...