Gå til innhold

SwissVax Leather Care Kit i forhold til andre??


AcciDabbi

Recommended Posts

AcciDabbi

Jeg har brukt SwissVax Leather Care Kit nå siden jeg begynte med bilpleie for 4 siden. Brukt dette på mange kunde-biler også og er alltid super fornøyd med resultatet det gir! Men dette kittet er jo delvis dyrt og tenker spesielt på om det er noe jeg kan anbefale litt "gjerrige" kunder som alternativ? :P

Tenker litt på alternativer som Chemical Guys, Pinnacle, Meguiars, Wolfgang... osv..

Er det noen som har prøvd noen av disse? Gjerne noen som også har prøvd SwissVax sitt sett og kan fortelle litt hvordan forskjellen var :)

Hadde vert fantastisk å fått litt hjelp her slik at jeg slipper å handle inn alle produktene selv å teste :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AcciDabbi

Jeg er også litt interessert i hva slags finish de forskjellige produktene gir. Matt, halv-blank eller blankt.

Veldig fornøyd med SwissVax som gir en nokså matt finish.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Moderatorer
Christer

MIne erfaringer er hvertfall at Autoglym sitt lærpleiesett gir en ganske blank finish og Swissvax sitt gir en matt finish.

(Og Armor-All Leather Wipes gir en blank og klissete finish, men det snakker vi ikke så mye om...)

It's not the end of the world, but you can see it from here.

Samlede Werx | Bilpleielogg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Moderatorer
Christer

Litt offtopic, men jeg har lest noen (på DW?) skryte av et armor-all produkt som var bra på plasten i hjulbrønner.. men jeg så det aldri tilsalgs noe sted og har glemt hva det het nå (etter jeg oppdaget CG Bare Bones...)

Han fyren må ha vært deranged og ikke ant hva han snakket om. Armor-All har ingen gode produkter.

It's not the end of the world, but you can see it from here.

Samlede Werx | Bilpleielogg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått til innkjøp av wolfgang sitt leather interiør kit. Skal gi tilbakemelding på bruk og langtids effekt på tråden min når jeg begynner med interiøret :-)

Men har forøvrig sett veldig pene resultater med Lexol sine produkter :-)

Alfa Romeo Crosswagon Q4
Alfa Romeo 155 Q4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...