hgnubel

AG Leather Care Balm, på ratt?

Har brukt denne et par ganger på seter, ratt, og alt av skinn i bilen, men blir aldri helt fornøyd med rattet. Det blir først litt sticky og matt, og så glatt og blankt etter noen uker.

Ikke så glatt som da jeg for mange år siden brukte biltemas "cockpit shine" svamp på et plastratt, men akkurat litt for glatt til at det er komfortabelt. Et godt stykke unna å være farlig.

Mistenker at svarene her i stor grad blir å prøve SV Leather Milk, som forsåvidt står på ønskelisten, men hadde vært greit å vite om jeg rett og slett har brukt AG-produktet feil på noe vis :) Liker å bruke opp ting før jeg kjøper nytt, litt kjedelig sånn sett...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ristet du til krampen tok deg før påføring?

Jeg fant ut at min hadde skilt seg, men voldelig risting fikk blandet guffen tilbake slik den skulle være. Behandlet Leatherman-sliren med AG-stoffene og fant ut at de gjorde en helt grei jobb. Men ja, det blir veldig blankt etter litt tid, og jeg liker ikke blankt skinn og dermed har de bare blitt stående...

Har cleaner og balm i bakhånd til eventualiteter der Swissvax-settet vil koste for mye å bruke. :)

Endret av Christer
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har alltid pleid å riste den greit før bruk, men man kan jo alltids riste mer :) Tror ikke det er problemet her egentlig, men jeg kan jo prøve det neste gang. Slik rattet er akkurat nå kjenner jeg at jeg gjerne vil gi det en runde til snart..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har alltid pleid å riste den greit før bruk, men man kan jo alltids riste mer :) Tror ikke det er problemet her egentlig, men jeg kan jo prøve det neste gang. Slik rattet er akkurat nå kjenner jeg at jeg gjerne vil gi det en runde til snart..

Kjøp Swissvax sitt sett, så blir du fornøyd med en gang. :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive