Gå til innhold
jonroar

Noen som husker Rainbow?

Recommended Posts

jonroar    76
jonroar
rogersolmyr    3 037
rogersolmyr

Er bare å kjøre på det. Ingen som helst grunn til at det ikke skulle fungere bra om du har munnstykker som du kommer til med.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
605    140
605

Modern har en sånn, kjøpt i dyre dommer for masse år siden. Nå for tiden er det bare jeg som bruker den når jeg er på besøk hos henne i Nordnorge og synes bilen hennes trenger en omgang (dvs. hver gang :) )

Den suger som bare det, både vått og tørt, og all møkka havner i vannet i bunnen så det er lett å se om det burde vært tatt en runde til. Det fulgte med masse munnstykker og utstyr, så den er grei å komme til med.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
truhaa    1 525
truhaa

Mutter også hadde en slik husker jeg, tror jammen den kosta 15-16.000,- jeg når den kom.. Funka bra, i allefall teppebankerløsningen den hadde. Typisk selger triks å la deg støvsuge førstmed den gamle støvesugeren før han gikk over med denne og du så hvor svart vannet ble :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
jonroar    76
jonroar

Da er det vel bare å kjøre i gang da. Håper jeg rekker før 17. mai så skal jeg få tatt noen bilder :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Informasjon

© Detailers Club Norway AS 2007-2018

Sosialt

Om oss

Her tar vi for oss det meste innen bilpleie. Alt fra vask til polering på hvordan du skal få din bil til å bli så blank som mulig