Gå til innhold
Bilnerden.no

BN: Introduksjonstilbud/gruppekjøp Rupes

Recommended Posts

Bilnerden.no    633
Bilnerden.no

Hei!

Som mange av dere sikkert har fått med dere så er vi blitt forhandlere av Rupes. Dette ser vi på som et svært spennende prosjekt som vi er stolte over å få lov til å være med på. Vi kommer til å lagerføre poleringsmidler, pads og poleringsmaskiner :)

I den forbindelse kjører vi nå et gruppekjøp på noen utvalgte produkter fra Rupes. Forventet levering i slutten av uke 21 (blir sendt til oss fra norsk importør så fort LHR 15 maskinene kommer inn igjen fra produsent)

Rupes Bigfoot LHR 15ES Deluxe Kit - 3.990,- http://bilnerden.no/index.php?main_page=product_info&cPath=62&products_id=404

Rupes Bigfoot LHR 21ES Deluxe Kit - 4.090,- http://bilnerden.no/index.php?main_page=product_info&cPath=62&products_id=405

Rupes roterende LH18E NS - 2.250,- http://bilnerden.no/index.php?main_page=product_info&cPath=62&products_id=406

RupesBigfootDeluxeKit_zps72fb82a1.jpg

1. Bilnerden/Kristian - Rupes Bigfoot LHR 15ES Deluxe Kit og Rupes Bigfoot LHR 21ES Deluxe Kit

2.

3.

4.

Gruppekjøpet varer frem til søndag 19.05. Listen er bindende! Har for øvrig fått litt forsiktig tilsnakk for lav prising på gruppekjøpet så dette er nok et once-in-a-lifetime-offer :)

Ny info 11.05 - Linker til maskinene med riktig pris er nå lagt ut. Husk å merke bestillingen med nick her på dcn ved bestilling! For de som ønsker det er det fullt mulig å legge til andre produkter i handlekurven.

Ny info 19.05 - Vi har "kun" satt av 45 LHR 15 maskiner til dette gruppekjøpet, så om det blir flere bestillinger enn dette så blir det litt lenger leveringstid på de siste som melder seg på (ca. midten av juni)

Endret av Bilnerden.no

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
KimH    8
KimH

Hvor lenge vil dette tilbudet være? Akkurat lagt inn en ordre men frister med en Rupes og..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Stigtm    42
Stigtm

Spennende :) kommer nokk til å bestille noen rupes produkter snart :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Freebird    16
Freebird

Er det lov å spørre hvor disse vil ligge i pris ordinært? Jeg har virkelig lyst å handle, men jeg klarer ikke å få det til denne måneden.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
R-M-I    36
R-M-I

Jeg kunne også tenke meg en forklaring på forskjellen mellom de forskjellige modellene..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
tr86    526
tr86

Har bare ventet på dette etter samtale på Mail, så jeg noterer meg opp på en bigfoot15 deluxe kit :-)

Rmi : 18 er roterende maskin

15 og 21 er DA, hvorpå 21 har oscillerende bevegelse på 21mm, og 15 har, 15mm.

15deluxe kit ligger vel vanligvis på 5400kr ca.

Hei!

Som mange av dere sikkert har fått med dere så er vi blitt forhandlere av Rupes. Dette ser vi på som et svært spennende prosjekt som vi er stolte over å få lov til å være med på. Vi kommer til å lagerføre poleringsmidler, pads og poleringsmaskiner :)

I den forbindelse kjører vi nå et gruppekjøp på noen utvalgte produkter fra Rupes. Forventet levering om 3-4 uker (blir sendt til oss fra norsk importør så fort LHR 15 maskinene kommer inn igjen fra produsent)

Rupes Bigfoot LHR 15ES Deluxe Kit - 3.990,-

Rupes Bigfoot LHR 21ES Deluxe Kit - 4.090,-

Rupes roterende LH18E NS - 2.250,-

RupesBigfootDeluxeKit_zps72fb82a1.jpg

1. Bilnerden/Kristian - Rupes Bigfoot LHR 15ES Deluxe Kit og Rupes Bigfoot LHR 21ES Deluxe Kit

2.tr86 - Bigfoot lhr 15 deluxe kit

3.

4.

Listen er bindende.

PS: Ingen av disse produktene er lagt ut enda. Oppdaterer denne tråden med linker når maskinene er lagt ut på nettsiden.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
R-M-I    36
R-M-I

Har bare ventet på dette etter samtale på Mail, så jeg noterer meg opp på en bigfoot15 deluxe kit :-)

Rmi : 18 er roterende maskin

15 og 21 er DA, hvorpå 21 har oscillerende bevegelse på 21mm, og 15 har, 15mm.

15deluxe kit ligger vel vanligvis på 5400kr ca.

Ja har lest litt og forstått at 15 og 21 har 15 og 21mm "bevegelse".. men, hva vil dette si i praksis for oss som skal bruke maskinen? Hva er "best"? 15'en er vel nyere enn 21'en? Lite lyst å kjøpe noe for så å sitte og angre etterpå...

Endret av R-M-I

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
tr86    526
tr86

21 er bedre valg om du skal bruke den til korrigering, mens pga større bakplate/pads og bevegelse gjør at den ikke er like grei på små områder, og da har du også svarer på hva 15 er bedre på.

Til hovedmaskin hadde jeg absolutt vurdert 21, men som supplement til roterende tipper jeg 15 er et bedre valg - litt avhengig av behov og bruk.

Nå får man også kjøpt løs bakplate fra 15 som kan monteres på 21 så man får bruke mindre pads - dette løser det meste bortsett fra stor bevegelse - personlig har jeg ikke hatt noe prob med bevegelsen i seg selv, men heller str på bakplate/pads på trange områder.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Øyvind G    2 076
Øyvind G

21 er bedre valg om du skal bruke den til korrigering, mens pga større bakplate/pads og bevegelse gjør at den ikke er like grei på små områder, og da har du også svarer på hva 15 er bedre på.

Til hovedmaskin hadde jeg absolutt vurdert 21, men som supplement til roterende tipper jeg 15 er et bedre valg - litt avhengig av behov og bruk.

Nå får man også kjøpt løs bakplate fra 15 som kan monteres på 21 så man får bruke mindre pads - dette løser det meste bortsett fra stor bevegelse - personlig har jeg ikke hatt noe prob med bevegelsen i seg selv, men heller str på bakplate/pads på trange områder.

Mener å ha lest at man ikke kan bruke 15 baklpate på 21?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Knutis    756
Knutis

Mener å ha lest at man ikke kan bruke 15 baklpate på 21?

Det gjenstår å se om vibrasjonene er til å leve med eller ei. Jeg har ihvertfall intensjoner om å prøve. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Bilnerden.no    633
Bilnerden.no

Beklager dårlig info om maskiner og veiledende priser. Ble litt ivrig etter å få lagt ut dette i går før jeg tok kvelden :)

Oppdatering av førstepost med mer info og linker kommer senere i kveld eller i løpet av morgendagen!

• DCN Poeng 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Lysholm    431
Lysholm

Rupes 21 kit ligger vel på kr 4550,- eks mva ordinært hos Holgers.no. Regner med at 15 ligger marginalt lavere. Virker å være et godt tilbud.

Endret av Lysholm

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
tr86    526
tr86

15 er dyrere.

21 har to typer kit, et til 4500ca og et deluxe kit til ca 500 mer.

15 koster ca 5400kr for deluxe kit.

Endret av tr86

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Degorolf    2
Degorolf

2.tr86 - Bigfoot lhr 15 deluxe kit
3. Degorolf - Rupes Bigfoot LHR 15ES Deluxe Kit - 3.990,-

4.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
R-M-I    36
R-M-I

Hvor lenge vil dette tilbudet vare?
Driver og frigjør litt midler her, så greit å vite om det er kjangs å hive seg på dette her eller ikke :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
knubis    81
knubis

2. tr86 - Bigfoot lhr 15 deluxe kit

4. Knubis - Rupes Bigfoot LHR 15ES Deluxe Kit - 3.990,-

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
anders1    7
anders1

5. Anders1 - Rupes Bigfoot LHR 15ES Deluxe Kit

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
vag1990    53
vag1990

Normalpris på LH18E iforhold til tilbud?

EDIT:

Specs på maskiner:

LH 18ENS

LHR 21ES

Endret av vag1990

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Meguiars Fan    1
Meguiars Fan

5. Anders1 - Rupes Bigfoot LHR 15ES Deluxe Kit

6. Meguiars Fan - Rupes Bigfoot LHR 15ES Deluxe Kit - 3.990,-

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Informasjon

© Detailers Club Norway AS 2007-2017

Sosialt

Om oss

Her tar vi for oss det meste innen bilpleie. Alt fra vask til polering på hvordan du skal få din bil til å bli så blank som mulig