AcciDabbi

I anledning min Mother's wash mitt sin 2-års dag

20130506_115702.jpg

Tenkte jeg skulle reklamere for vaske-hansken min sin ca 2-års dag i dag :)

Jeg har sett litt innimellom at det har vert litt diskusjon om hvilken hanske som er best og jeg må jo si at Mother's sin har imponert meg! :)

Jeg har brukt denne på alle kundebiler (mange) i ca 2 år nå og den er fremdeles nesten god som ny! :D Den begynner jo selvfølgelig å bli litt slapp i pølsa, det er et bittelite hull mellom tommelen og resten og strikken rundt håndleddet er så si godt i oppløsning, men den gjør nytta si og føles akkurat lik i den myke lammeulla som den var når den var ny! :D

Utenom når den har tørket opp etter sist vask da.. Da er den hard som betong :P Men gi den 1 min i såpevannet så er den toppers igjen :D

Jeg har alltid skrubbet den godt etter hver vask og fått ut alt såpe og drit før jeg henger den opp.

Så hvis noen spør meg om hvilken hanske jeg anbefaler så må jeg definitivt si denne! :)

Bildet viser hansken opphengt etter bilen jeg vasket med den i dag. Ved siden henger hansken jeg bruker til biler som allerede er behandlet. Passer litt ekstra godt på denne slik at jeg minimaliserer kjangsen for stenstøv.

Bestilte denne hos ScandicShine for et år siden ca. Skulle ha vert en Mother's men fikk feil. Litt usikker på hva slags det er, men lurer på om det kan være denne de kaller Bernard's wash mitt? :)

Far min sin mitt henger også litt bortenfor disse to. Den er også av merket Mother's og er vel ca 2 år gammel den også. Har vel ikke blitt brukt så mye som min, men den er også i god stand enda og han er også veldig fornøyd :)

Ha en forsatt god mandag folkens! :D

2

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min mothers mitt har hengt med i 3 år nå og er god som ny, så støtter deg på denne. Forsåvidt tok Bernhard's mitten min kveld i går etter ca 2 år, den gikk helt i oppløsning og revnet over alt. Hva dette skyldes er jeg usikker på, men jeg mistenker att noen i familien har lånt den uten å si ifra og ikke vasket ut såpe eller lignende etterpå.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har hatt mine mothers jeg å, vil si at det har vært gode:) så ingen dum mitt:) anbefales

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive