Gå til innhold

Swissvax Glacier?


Hassel

Recommended Posts

Noen som har noe erfaringer med denne voksen? Har sånn halvlys bil og er litt mye penger å bruke på den hvis det ikke er noe for meg.. Legger ved bilde av farge på bil :)

Vil gjerne ha en blank bil! Skader meg ikke om jeg må legge på annen hver måned.

DSC_0144.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roy Inge

Dersom det er Swissvax du vil ha(?) så ville jeg heller gått for Shield på den bilen der, tror jeg.

Personlig tror jeg den fargen der er litt i mørkeste laget for den målgruppen Glacier er laget for.

MVH
Roy Inge Helland
SERTIFISERT SCHOLL CONCEPTS BILPLEIER

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du vil ha blank bil må den korrigeres og poleres med maskin, så kan du kjøpe den voksen du vil ha/har råd til, men muligens styre unna Glacier eller fargespesifikke vokser. Jeg fikk beskjed om å ikke bruke Glacier på mørke farver, men tror jeg glemte å teste det før jeg solgte den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok :)
Bilen er korrigert fra en annen verden :) Bare dårlige bilder :P

Tenkte glacier, siden fargen er sånn i grenseland, men vanskelig å få frem blankheten i :/ Vil ha noe som gir skikkelig dybde å bringer fram fargen skikkelig! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dybden kommer fra poleringsjobben. Jeg mener at all voks ser lik ut på nypolert bil, og noen betydelige forskjeller vil de ikke være uansett hva du velger.

Ja, jeg vasker med svamp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...