Gå til innhold
Elly

Kjapt spm til dere.

Recommended Posts

Elly    69
Elly

Fikk ei flaske greenclean i posten for en stund siden ifra dere. Skulle bruke det i dag, og det fulgte med et sprayhode som ikke passer til flasken... På bildet ser dere hva som kom i pakken. arypa8e6.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Christer    2 908
Christer

Trakk det nedi slik at slangen bøyer seg og ligger langs bunnen, så går det helt fint :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Olsen    13
Olsen

Jeg har foreløpig kun brukt min green clean blandet med vann i en bøtte. Er det slik at gjengene på sprayhodet ikke passer på flasken? Du bør ha en annen flaske til å ha green clean+vann i. Skal vel ikke brukes konsentrert?

Jeg hadde derimot et problem med min fabric guard flaske, som er helt lik green clean flasken. Der "røret" man stikker ned i flasken var for lang. Klippet bare av en del så var det fikset.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Christer    2 908
Christer

Jeg liker å ha lang slange som ligger i bunnen, for da får man opp alt/mer av produktet fra flasken...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
truhaa    1 520
truhaa

Jeg også bare presser slangen nedi så den ligger lags bunnen. Gjenger skal nok fungere greit, er så og si standard de gjengene på slike flasker/sprayere.

Uansett tynner du ut greenclean en del, så du trenger en løs flaske også, derfor jeg aldri kaster tomflasker her :) :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Elly    69
Elly

Takk for raske svar!! Ja, skal blandes ut med vann, ser på siden deres at 1del GC og 15deler vann er ideelt for interiør?
Tenkte bare å få vasket over dashbord osv, så trenger vell ikke så sterk blanding da? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Bernhard    2 323
Bernhard

Det spørs hvor møkkete dashbordet er :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Elly    69
Elly

Ser selvsagt ikke så skittent ut, men av erfaring så vises det godt på en MF klut etter litt vask :P Får prøve meg fram!
Green Clean etterlater vell ingen "shiny" overflate o.l ? Vil helst ha helt naturlig/orginal look

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Northhomie    463
Northhomie

Kjøpte en selv hos scandicshine forleden, slangen var for lang også i mitt tilfelle. målte opp eksakt lengde ned til bunnen av flasken, og skråkappet slangen med 30 grader helling sånn at jeg får brukt mest mulig.. Den ene siden av slangen ligger i bunnen, mens den skrår oppover mot andre siden :)

Edit: GC gir ingen form for glossy overflate nei, ser helt naturlig ut! Etter du lar den tørke, riktignok :P

Endret av Northhomie

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Elly    69
Elly

Kjempeflott :) blanda som anbefalt på SS, og må si det dro ut en god del kun av dashbordet :Pequsu5ad.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Roy Inge    201
Roy Inge

Fikk ei flaske greenclean i posten for en stund siden ifra dere. Skulle bruke det i dag, og det fulgte med et sprayhode som ikke passer til flasken...

På bildet ser dere hva som kom i pakken.

Det der er sprayhode til en liters flasker(husker ikke navnet på de), spray hode til CG er som regel gjennomsiktig og like lagt(dvs for lang for flaska) og har ikke den klumpen nederst på slangen(sil?)

Det er det jeg mener. Men passer sprayhode på, så er det jo bare velstand da? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Informasjon

© Detailers Club Norway AS 2007-2017

Sosialt

Om oss

Her tar vi for oss det meste innen bilpleie. Alt fra vask til polering på hvordan du skal få din bil til å bli så blank som mulig