Gå til innhold
Johannes

Hvor er det billigst å kjøpe microfiber?

Recommended Posts

Johannes    0
Johannes

Hei,

som tittelen sier, så er jeg interessert i å finne ut hvor det er billig å kjøpe microfiber-kluter til bilvask.

Jeg skal kjøpe inn et større kvanta, og det er viktig at det er ok kvalitet.

Noen som kunne linket meg noen kurrante kluter til en bra pris?

Mvh

Johannes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
KrisTun    0
KrisTun

Nå er jo dette et stykke unna, men på smartclub så har man en 39 pack med 30x30 cm microfiber håndklær/kluter. Heter for detalingmicro eller noe, gule i fargen og 250kr. for pakka.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Johannes    0
Johannes

Hei.

Hva vil et tonn si? Hvor mange selger du, og til hvilken pris?

Ikke noen som kunne gått inn på Smartclub for meg da, og sendt over til vestlandet? Skal selvsagt få en slant for det :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
shiznit    81
shiznit

Hei.

Hva vil et tonn si? Hvor mange selger du, og til hvilken pris?

Ikke noen som kunne gått inn på Smartclub for meg da, og sendt over til vestlandet? Skal selvsagt få en slant for det :)

Hehe ser at jeg formulerte meg klønete. Jeg selger ikke, ville bare tipse deg om gode kluter til en grei pris :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
NoBrain    7
NoBrain

Smart Club har 36-pack med Eurow gule kluter til rundt 269 NOK eller noe sånt (husker ikke eksakt pris). Ellers så kan man kjøpe en 10-pack kluter fra Gtechniq (http://gtechniq.com/shop/3s-for-cars/wash-maintenance/mf1-10-pack/) til under 200 NOK inkludert frakt til Norge. Har et par av klutene fra Eurow (bestilt løst hos enkelte webshops for å fylle opp 200-kronerskvoten), men synes klutene til Gtechniq er mykere. Eurow-klutene har 20% polyamide, mens Gtechniq-klutene har 30% polyamide som forklarer forskjellen i mykhet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Johannes    0
Johannes

Har vurdert de fra G-techniq.

SmartClub sine er noen som hadde passet bra, men jeg får ikke tak i disse med mindre jeg kjører en 6 timer i bil :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Klykken    99
Klykken

36 MFer til 269 + frakt = sikkert tett oppunder 500-lappen til syvende og sist. Hvorfor ikke bare bestille 50stk fra SS? :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Øyvind G    2 073
Øyvind G

Dette er faktisk de samme Eurow klutene som smartclub selger. SC har en bedre pris enn det Elite har (ca 3kr forskjell per MF grvt regnet), men hos Elite får du hvertfall bestillt de over nett.

Gode kluter til en ok pris.

Endret av Øyvind G

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Johannes    0
Johannes

Ender nok opp med at jeg kjøper fra SS :) Da er de tjo Nanolotus sine og, og de bør være kurrante.

Takk for hjelp !

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
NoBrain    7
NoBrain

Smart Club har 36-pack med Eurow gule kluter til rundt 269 NOK eller noe sånt (husker ikke eksakt pris).

249 NOK kostet det visstnok. Gikk på en liten smell i dag :P

eurow_36_pack.jpg

Endret av NoBrain

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Mantis    508
Mantis

Noen som vet om nille sine duger?
Vet de selger 3-pack og en egen en for glass. Skal ha i store kvanta og er avhengig av at det er en overkommelig pris.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
bilmagikeren    40
bilmagikeren

Mange gode forslag, men jeg ville nok ha hørt med bilnerden om en god pris på gteqniq håndlker fra gruppekjøp. 100stk

Tror det er rundt 1400.- (er ikke 100% sikker på prisen) og dette er veldig gode kluter..

Nanolotus er også fine:)

Om du går opp et hakk har du Chemical guys microfiber fra scandicshine, jeg har en del av de grønne og de er meget gode! disse koster vel veiledende 59.- ca og mulig du har noe rabatt.

Kan jo også eventuelt kjøpe noen "dyre" til buffing av voks/polish etc.. Og noen litt billigere til rengjøring innvendig/utvendig og eventuelt det meste..

Her er det bare å bestemme seg for hva man vil ha, lykke til med valget:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Mantis    508
Mantis

Tenkte på en 10-20 stk som skal brukes hovedsaklig bare rundt om. Ikke til voks - der har jeg 4-5 stk fra autoglym allerede som jeg er fornøyd med.
Trenger også minst 2 glasskluter.

Stikker turen innom Nille nå og kjøper 2 pakker (6 stk) og 2 til glass.
Blir nok å bestille etterhvert, men trenger de til en liten jobb i morgen så.

Alien sitt tilbud var jo utrolig bra. Ingen erfaring med klutene, men prisen var ingenting å si på. Fant ikke glasskluter der?

Endret av Mantis

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
GENEXXA    27
GENEXXA

Lurer litt på hvor mange gsm de billig klutene fra Alienautospa er på.

Er ute etter en plass mellom 250-350gsm på klutene. (Som jeg har forstått er best til voks og polish)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Mantis    508
Mantis

Var på Nille i dag. Litt dyre kluter egentlig til Nille å være. 49,- for 3 stk. Kvaliteten kjennes helt OK og de fungerer utmerket til interiør, innsteg, motor osv. Glasskluten kosta 39,- for en 2-pack. Har ikke fått testa den enda :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Informasjon

© Detailers Club Norway AS 2007-2017

Sosialt

Om oss

Her tar vi for oss det meste innen bilpleie. Alt fra vask til polering på hvordan du skal få din bil til å bli så blank som mulig