Minne Auto Bilpleiesenter

Da kommer det BilPleie senter på Minnesund

Hallo Hallo!

Da har jeg bestemt meg for å starte bilpleie senter på Minnesund. Snakket med Bo og Thomas fra Norskprol en del den siste tiden. Og vi har kartlagt litt hvordan vi går frem. Jobber med kjøp og salg av bruktbil til det vanlige på Minnesund. Men har holdt på med bilpleie siden jeg var 19 år, og er snart 29. Så blitt noen år nå :)

Så etter mye tenking og grubling har jeg kommet frem til at jeg vil gjøre alvor ut av bilpleie interessen min.

Jeg satser på at mye av tingene vil være på plass i slutten av April mnd. Som sagt, jobber med kjøp og salg av bruktbil. Så vil holde på med det samtidig, men kommer til å ha mer fokus på bilpleie. Vi kommer IKKE til å tilby tjenester til andre bruktbil butikker, kun til den private delen. Har ingen interesse for å å gjøre unna mest mulig biler hver dag. Når jeg bruker alt fra 15 timer til 30 timer per bil, avhengig av tilstand.

Mer priser og info vil komme når alt er på plass.

Kontakt meg gjerne nå ved timebestilling, siden jeg har hendene fulle allerede nå :)

Endret av Minne Auto Bilpleiesenter
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lykke til :) Er selv i prosessen med å starte opp i Tønsberg/Nøtterøy-området!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk Hogstad.Ønsker deg også lykke til :) Blir det MG bilpleiesenter hvis jeg får lov til å spørre?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mg Bilpleiesenter i tønsberg har vi startet nå:=

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lykke til !! vi har også bestemt og gjøre alvor ut av bilpleie fimaet våres hær i egersund, men det blir ikke på fulltid. Vi har nettopp ordnet oss et bra lokal som ligger veldig sentralt. Vi har bestemt at vi skal yte 110% på vær bil som vi tar, samt å bruke den tiden det faktisk tar, som er maange timer!, dette gjøres kunden oppmerksom på når dem ringer, eller ved første inspeksjon av bilen, slik dem kan planlegge dagene om dem ikke har en bil nr, 2. På en full shine ønsker vi og ha bilen i 3 + dager mer om bilen er stor, dette for å kunne yte 110% men dette er slik vi gjør det! , ikke dermed sakt at andre gjør det slik.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive