Gå til innhold

Spørsmål til Swissvax


Stian911

Recommended Posts

Jeg lurer på å bestille en voks fra Swissvax. I sin beskrivelse av produktet skriver de følende:

"Bruk voksen etter en forberedende behandling Cleaner Fluid (prevoks olje)."

Hva vil dette si?

Jeg kjører bilen med MG Speedglaze 10 og speedglaze 80. Deretter forsegler jeg med MG sealant.

Kan jeg etter denne behandlingen legge på SV voksen (Mirage)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kristian Nafstad

Fra Swissvax

Swissvax Cleaner Fluid
Bruk Cleaner Fluid før første behandling med voks. Denne lakk preserverende løsningen vil nære lakken ved bruk av ”tunge” polerende oljer. Dette produktet inneholder ikke slipemidler. Virvel merker, fine riper, asfalt flekker, sevje fra trær og gammel voks fjernes totalt. Cleaner Fluid stopper nær den underliggende lakken uten å ripe den. Tradisjonelle polisher gjør ofte jobben ved bruk av slipemidler. Ulempen med dette er at de sliper bort lakken da slipepartiklene fortsetter å virke gjennom et nytt lakklag.

Ved å bruke Swissvax Cleaner Fluid sier Swissvax at voksen vil sitte bedre på lakken. HVIS du skal legge forsegling så må du nok kjøre på med SV CF før forseglingen.

Kjører Golf MK6 2011 

 

- Kjørte BMW E46 320i 2000 mod 2012-2014

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Swissvax / Dag

Som Kristian sier så anbefaler Swissvax alltid Cleaner Fluid som avsluttende polish før voks for et best mulig resultat og derfor kalles det et tokomponent system. Når det er sagt vil du få et fint resultat også med din oppskrift :)

www.swissvax.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...