Gå til innhold

Billig Arbeidslampe Med Stativ På Europris


BalleKnalle

Recommended Posts

  • 3 weeks later...

Kjøpte like godt to av denne jeg, når den først sto så fint der i avisa :P

Har ikke prøvd dem enda, men vi får se. Går de til H..... , finnes det alltids fler å få kjøpt for rundt 300 kroner.

Endret av Brage
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ClearCoatChristR

Kan gi dere litt innside info.

Neste uke kommer det roterende polermaskin på Europris. 1300W. 399,-. RPM: 900-3000. Ser helt grei ut, og siden den er såpass billig, tenkte jeg å prøve denne, selvom jeg regner med at den ikke greier å touche Metaboen :P

Det dumme med billige ting er at etter effektsvinnet er trukket av, så er det type 350W igjen:P

Endret av ClearCoatChristR
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan gi dere litt innside info.

Neste uke kommer det roterende polermaskin på Europris. 1300W. 399,-. RPM: 900-3000. Ser helt grei ut, og siden den er såpass billig, tenkte jeg å prøve denne, selvom jeg regner med at den ikke greier å touche Metaboen :P

Det dumme med billige ting er at etter effektsvinnet er trukket av, så er det type 350W igjen:P

Nå er det vel slik at en roterende ikke skal ha så mye press å¨hodet når man bruker den,så effekt tapet vil vel ikke bli så mye.

Er vel for det meste vekten av maskina som er regelen der ,eller er jeg helt på feil jordet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ClearCoatChristR
Nå er det vel slik at en roterende ikke skal ha så mye press å¨hodet når man bruker den,så effekt tapet vil vel ikke bli så mye.

Er vel for det meste vekten av maskina som er regelen der ,eller er jeg helt på feil jordet?

Tenker mer på effekttap som motstand i maskinen, varme osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det vel slik at en roterende ikke skal ha så mye press å¨hodet når man bruker den,så effekt tapet vil vel ikke bli så mye.

Er vel for det meste vekten av maskina som er regelen der ,eller er jeg helt på feil jordet?

Nei, du er ikke helt på jordet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Beklager at jeg drar opp en "gammel" tråd. Men bedre å ta det i denne enn å lage en ny ;)

Kjøpte meg denne 2x500watts lampa for en stund siden og det er en ting jeg lurer på.. Når dere driver å arbeider med polish osv, retter dere lampene rett mot bilen eller lyser dere rundt i rommet for å få det lysere i rommet? Regner med at dere har de rettet mot bilen mens dere jobber, men må bare være sikker på hva som er best med tanke på varme o.l.

Jeg satt med gummihansker å monterte lampene for at pære og glass ikke skulle sprekke pga fettmerker o.l. Fungerer utmerket! :) Det første settet med lamper jeg kjøpte var det noe feil med. Bare ene lampa som fungerte selv om jeg bytta pære osv. hehe

Endret av HHA
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...