Gå til innhold

Surfex+skosåler=sant


Olsen

Recommended Posts

Freshet opp skosålene mine i går.

Ukjent blanding vann og surfex hd i utslagsvasken og gnikking med oppvaskekost. Ble gullende rent :D

Stoffet fikk også en omgang med CG green clean, men er usikker på om det hadde noe effekt(skulle hatt våtsuger).

33735380-60B5-4B49-8DC6-B51FD765A55C-953

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske ålreit! :) Har tenkt til å fikse ugsa til dama, men stoffet er av saueskinn eller noe i den duren, så er litt usikker på om green clean fungerer her :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Funker også GULL med neglelakkfjærner på skosåler (uten aceton) :P

Endret av R-M-I

Har diagnoseutstyr og mulighet for adaptering/koding til:
Vw, Audi, Seat, Skoda, Bentley, Peugeot, Citroen, Toyota.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tannkrem er vel bare et sånnt gammelt kjerringråd fordi det inneholder, eller inneholdt engang i tiden(?) noe lettere slipende?

Men nanosvamp funker gull, trenger ikke såpe engang da :) Litt fiklete når sålen er sånn ruglete, men fin måte å få brukt opp slumper av svamper på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øyvind G

Nanosvamp må visst kjøpes inn. Hvor får man kjøpt det? Kun hos scandicshine eller?

"Før i tiden" hadde Nanolotus egen side. Det ser ut som at SS har overtatt salget der. Nanolex som selger Nanosvamper og Bilnerden selger Flexipad sine nanosvamper. Det er de jeg vet om.

Endret av Øyvind G
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller eBay. Tonnevis av folk som selger, de jeg kjøpte virket litt hardere, går ikke like fort i oppløsning. Så å si like bra til en tiendel av prisen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Shiiiet :P Da ble det 300 slike svamper på meg også :P Får alltids brukt det i huset osv :) Kjekt å ha..og NESTEN gitt vekk..

Har diagnoseutstyr og mulighet for adaptering/koding til:
Vw, Audi, Seat, Skoda, Bentley, Peugeot, Citroen, Toyota.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Concker

Eller fra Aliexpress som jeg handlet de. 400stk for $29 med frakt. Funker gull, og stk prisen på ca. 40 øre.

Takk for det :)

Ble det 100svamper for under 50kr :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte selv på eBay :) de derre "escrow" greiene til aliexpress gidder jeg ikke.. Spesielt ikke når escrow selv benekter at de har noe med dem å gjøre ;)

eBay er gode ting, tar paypal, lett å sjekke feedback, lett å få pengene igjen om noe går til h#^{%]{} :)

Endret av R-M-I

Har diagnoseutstyr og mulighet for adaptering/koding til:
Vw, Audi, Seat, Skoda, Bentley, Peugeot, Citroen, Toyota.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker aldri escrow på Aliexpress. Får stort sett 1-4 sendinger i uken. Bruker stort sett MasterCard. Har aldri hatt problemer på AE, finnes tusenvis av seriøse selgere som sender kjapt og ikke noe kødd.

DealExtreme har jeg ikke handlet med siden de snøyt meg for 200 spenn i fjor. Ebay brukes kun til varer produsert i EU/USA eller hvis jeg ikke finner det på AE.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker aldri escrow på Aliexpress. Får stort sett 1-4 sendinger i uken. Bruker stort sett MasterCard. Har aldri hatt problemer på AE, finnes tusenvis av seriøse selgere som sender kjapt og ikke noe kødd. DealExtreme har jeg ikke handlet med siden de snøyt meg for 200 spenn i fjor. Ebay brukes kun til varer produsert i EU/USA eller hvis jeg ikke finner det på AE.
På dx bruker du vel paypal? Bare å kontakte dx, lage en case i paypal, så blir pengene refundert med en gang :) Det du finner på AE finner du også på eBay :) samme selgere på begge sitene.. Småfabrikker i hongkong og shenzhen vettu :)

Har diagnoseutstyr og mulighet for adaptering/koding til:
Vw, Audi, Seat, Skoda, Bentley, Peugeot, Citroen, Toyota.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dx er ikke veldig medgjørlige når produktene er forsvunnet. Fikk sporingsnr. i aug, meldte saken i des. Etter 4 individuelle RMA og ørten mail om å vente og manuel sporing etcetc fikk jeg i mars mail om at de tror pakken er borte!! Og siden det har gått så lang tid så får jeg tilgodelapp og ikke penger igjen. Har lagt igjen hundrevis av $ på DX, men etter 4mnd på en iphonekabel så ble det slutt. Fikk forresten 10 kabler til samme pris på AE.

Og ja, det er masse på AE som ikke ligger på ebukta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men nanosvamp funker gull, trenger ikke såpe engang da :) Litt fiklete når sålen er sånn ruglete, men fin måte å få brukt opp slumper av svamper på :)

Har prøvd å ta skosålen med nanosvamp. Smuldrer alt for fort opp. Anbefaler heller surfex.

Nanosvampen er genial på flekker på lister etter katt og hund, dusjdører(kalk), og vasken på badet.(de stedene jeg har brukt nanosvamp med stort hell så langt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...