Gå til innhold

'Død' defa motor- og kupévarmer


Knutis

Recommended Posts

Skovdahl

Sjekk alle koblinger, om ledninger sitter slik de skal, om det er irr o.l. Bruk elektrospray for å løsne gammel møkk og irr.

Ellers er det jo ledningsbrudd som kan være årsaken, så sjekk alle steder hvor kablene ligger litt udde til, gjennomføringer eller svinger hvor de kan ligge over en skarp kant etter i klem.

Lykke til! :)

PS.. Regner med du har gjort dette allerede, men fort gjort å glemme noe 'basic' :)

Vasker bil for terapiens skyld!

[ ] Ford Mondeo 2.0TDCi Titanium S '10-mod.
[X] Ford Focus ST170 '03-mod.
[X] Seat Leon 1.6 Sport '02-mod.
[X] Opel Kadett E 1.6i cab. '89-mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skovdahl: Alt så strøkent ut i motorrom egentlig. Sjekket lite før jeg postet, men desto mer rett etterpå.

Hugo: Kunne fikset, men etter å ha byttet en abs-sensor nå i kveld, fant jeg løsningen etter at jeg parkerte utenfor huset her. Tenkte å sjekke hvordan displayet var festet, siden jeg målte at lading av batteriene funket som det skulle, og jeg mistenkte at displayet var syndern.

Når jeg røsket litt i det, lyste det plutselig opp og det var noe så enkelt som dårlig kontakt inne i displayet. Midlertidig fiks var å trykke ledningen bedre inn. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...