Gå til innhold

Søker detailer Oslo haster


Mariuse34

Recommended Posts

Mariuse34

Skriver sak til Finansavisen om hvordan man får vårklar bil. Trenger detailer i Oslo som tar biler med kvittering etc og kan stille opp idag på dagtid, mandag 25 mars. Skrik ut med tips Marius.larsen@finansavisen.no 92270580

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mariuse34

Jeg må ikke ha noen som holder på med en bil. Jeg har en Volvo xc60 jeg kan ta med og kaste litt såpe på for noen foto. Trenger bare en som driver med dette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mariuse34

Da misforsto du. Poenget var at man ikke trengte å stille med shinet bil, men at jeg kunne være behjelpelig med å stille med en bil som så ut til å trenge en vårpuss. de fleste som gjør dette besitter jo ellers bilder som viser tydelig forskjell på før og etter, men skal det bli en bra avissak må det tas ferske bilder. Men noen velger jo å fremstille andre som dumme og være nedlatende. Tror de fleste skjønte poenget med hva jeg mente.

Legger ut PDF når saken har vært på trykk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bjørgvin

Må bare beklage om du tok det som at jeg var nedlatende mot deg. Det var overhodet ikke meningen. Var bare at jeg synes det var litt morsomt å annonsere slik på et detailerforum. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mariuse34

Var litt stresset igår, så var sikkert mer hårsår enn overhodet nødvendig!

Men da har jeg vært og besøkt Brynildsen AutoSpa. Bildene ble kule og Bernhard var en stjerne.

Hvis noen har noe artig statistikk som medlemmer på dette forumet, hvor mange som er opptatt av sånt, salgstall eller annet som kan bidra til å gjøre en slik artikkel spennende er det bare å skrive her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var litt stresset igår, så var sikkert mer hårsår enn overhodet nødvendig!

Men da har jeg vært og besøkt Brynildsen AutoSpa. Bildene ble kule og Bernard var en stjerne.

Hvis noen har noe artig statistikk som medlemmer på dette forumet, hvor mange som er opptatt av sånt, salgstall eller annet som kan bidra til å gjøre en slik artikkel spennende er det bare å skrive her!

Dagens medlemsantall:

  • 5 583 Antall medlemmer

Kor mange som er aktive må nesten nokon andre svare på, men forumet har vell hatt ganske bra vekst dei siste årene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

At Bernhard er stjerne er ikke noe nytt ;) Han kan uten tvil det han driver med :)

Hvis det er statistikk mht DCN som ønskes over besøk og antall medlemmer, vekst pr år/måned etc, så har Dennis tilgang på dette. Har sendt han en PM jeg, så han kan poste det ut her.

Så kan jeg komme med litt om DCN generelt om du skulle trenge det.

DCN startet november 2007 og har hatt en solid vekst i årene som har gått, vi har gått fra å være en forholdsvis smal nisje til å bli oppfattet som et mer vanlig sted å oppsøke om det dukker opp generelle spørsmål rundt bilpleie, et tydelig tegn på at det var og er en del bilpleiere/Detailere i Norge også, Detailers som brenner for riktig pleie av egen bil, naboen sin eller familiens sin..

Forumet og dens medlemmer har både en lun, men også seriøs og trivelige måte å være på, og med en kompetanse som få slår. Et forum blir aldri bedre en medlemmene som besøker det, og det er derfor vi er så bra ;)

Forumet er godt brukt av registrerte medlemmer, og har alltid en stor andel gjester innom, vi har medlemmer i hovedsak fra Norge, men også registrerte medlemmer fra Sverige, England, Polen og faktisk Brasil

Vi har seriøse og solide samarbeidspartnere her hos oss, som tilbyr alt av det du trenger til bilholdet, både det du vet du trenger, men også det du ikke viste du trengte...

Så får en takke for at du tar med bilpleie i Finansavisen også, og hjelper til med å få Norge enda blankere ;)

Btw, hvilken dato skal dette publiseres, bare sånn at vi får med oss avisa, regner med det er en Lørdag med Motor vedlegget?

  • DCN Poeng 3

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mariuse34

Litt kort svar fra telefon. Denne saken skal i papiravisen tirsdag 2.april på bilsidene. Men blir nok noen ulike detaillingsaker i Motorbilaget utover våren og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...