Dag/Swissvax

Test av Swissvax skinnfarging i Autofil

Flere her inne kjenner allerede til våre skinnfargingsprodukter, men de har nå uanset vært testet hos Autofil - og det med et ganske så bra resultat om vi må få si det selv ;)

Dette er noe alle kan gjøre og det vil gjøre underverker for et slitt interiør!

Les mer her:

http://www.autofil.no/913911/vidunderkur-for-slitte-skinnseter

Ta kontakt på salg(at)swissvax.no for mer info rundt disse produktene (eller andre produkter for den del) :)

Mvh Team Swissvax

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flott artikkel Dag.

Noe jeg har lurt på en stund. Hvor er det dere finner stedene som det kan skjæres av en bit som man kan sende inn? Kan ikke finne noe slikt på mine seter.

Dere har ingen oversikt som man kan lete etter rett farge på?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for det Øyvind!

Det stedet vi gjerne har funnet på når det har vært trøblete er nakkeputetrekket (om man har det) eller bak rygg/setepute baksete :)

Vi skal få laget en slik oversikt med tips, takk for inspillet!

Mvh Dag

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for det Øyvind!

Det stedet vi gjerne har funnet på når det har vært trøblete er nakkeputetrekket (om man har det) eller bak rygg/setepute baksete :)

Vi skal få laget en slik oversikt med tips, takk for inspillet!

Mvh Dag

Jeg skal lete litt mer. På min stasjonvogn er det stoff på baksiden av baksetet pga det fungerer som gulv når setet er vippet frem. Sømmen mellom stoffet og skinnet er en glidelås som ikke kan åpnes. På nakkestøttene har jeg heller ikke sett noen rester da disse synes fra alle vinkler.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og du har ingenting i bunn av rygg i forsete (ned mot sete) eller under forsetet der skinnet festes inn?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke som jeg kan se nei. Enten er det vanlige innvendige sømer eller så går det over til stoff med innvendig søm. Finner også denne glidelåsen flere steder. Det er vel den som gjør at de slipper utvendige sømer.

Jeg skal ta en nermere titt bak noen deksler på fremsetet en dag og se hva jeg finner. Tenkte jeg skulle farge setene litt nermere sommeren. Derfor jeg lurer. :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, lykke til - en hard nøtt bilen din ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De har ikke skrevet Swissvax korrekt en eneste gang i artikkelen. :P "Swizzwax" og "swisswax" er en gjenganger ser jeg.

Men ellers en flott innføring i fremgangsmåten dette!

Bra Autofil tar en slik skikkelig fokus på bilpleie, altså! Noe annet enn husholdningsproduktene NAF anbefaler.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så det jeg også, men vi får la det glade budskap overskygge det.. ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, bagateller. :D hehe

Tommelen opp for riktig fokus!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De har ikke skrevet Swissvax korrekt en eneste gang i artikkelen. :P "Swizzwax" og "swisswax" er en gjenganger ser jeg.

Men ellers en flott innføring i fremgangsmåten dette!

Bra Autofil tar en slik skikkelig fokus på bilpleie, altså! Noe annet enn husholdningsproduktene NAF anbefaler.

Hvis nå NAF hadde klart å holde de inngrodde skinnene de kaller "bilpleieeksperter" unna media og fått inn noen med fungerende gangsyn kunne de muligens fått litt mer kredibilitet når de uttaler seg om bilvask...

1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spot on! :lol:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive