Gå til innhold

Ble dårlig når jeg så dette!


Bjerknez

Recommended Posts

Bjerknez

Tro det eller ei, men i underetasjen her jeg jobber så drives det et mindre seriøst bilfirma og klargjøringen av en Audi A3 (Ganske ny bil) er det verste har sett så langt.

Bilen var ganske støvete der den sto og jeg fikk sjokk når en av de ansatte dro frem en helt vanlig vindusnal og dro over bilen for å fjerne støvet.

Jaggu meg helt utrolig!!

Måtte bare få det ut...

Velkommen til min blogg: www.bjerknez.no 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carburatore

Nal er et vanlig innslag i mange 24/7-bilvaskesjapper her i Oslo. Merker det går kaldt nedover ryggen min hver gang jeg ser noen bruke en sånn (...) Skal vel ikke mye til før du lager lange, "fine" riper..

Også til støvtørk, det er originalt!!

Tør en spørre hvilket firma dette var? Bilforhandler? :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kristian Nafstad

Det er ikke alt man vil se, og det er det ingen tvil om. Mange bilpleiefirmaer er opptatt av å få shine, og driter i ripene.

Jeg var så "heldig" at jeg klarte å snike til meg et bilde av et mindre seriøst firma i nærområdet. Bilen skinner fra 1 meter avstand, men når jeg kom innpå så hele bilen sånn ut:

IMG_1401.JPG?m=1363606142

Kjører Golf MK6 2011 

 

- Kjørte BMW E46 320i 2000 mod 2012-2014

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bjerknez

Nal er et vanlig innslag i mange 24/7-bilvaskesjapper her i Oslo. Merker det går kaldt nedover ryggen min hver gang jeg ser noen bruke en sånn (...) Skal vel ikke mye til før du lager lange, "fine" riper..

Også til støvtørk, det er originalt!!

Tør en spørre hvilket firma dette var? Bilforhandler? :blink:

Litt usikker på om jeg vil offentliggjøre det...

Er det "stuerent" å gjøre slik da?

Velkommen til min blogg: www.bjerknez.no 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carburatore

Litt usikker på om jeg vil offentliggjøre det...

Er det "stuerent" å gjøre slik da?

I mitt hode er det forbrukernyttig info. På samme måte som advarsler om å bruke firmaer på grunn av dårlig service, lav kvalitet på fagarbeidet mv. Men; not my call :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I mitt hode er det forbrukernyttig info. På samme måte som advarsler om å bruke firmaer på grunn av dårlig service, lav kvalitet på fagarbeidet mv. Men; not my call :)

Jeg skjønner intensjonen, men det er bestemt at vi på dcn ikke skal bedrive uthenging av firma som ikke lever opp til dcn-standard.

Vi ønsker at det skapes positiv blest rundt hobbyen vår og om dcn, og slike innlegg og tråder bidrar ikke til det.

Jeg lukker derfor tråden, og om noen er uenige med meg, kan dere ta det via PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...