Gå til innhold
Morrizon

Hvilket trekk er det beste til bilen min..

Recommended Posts

Morrizon    15
Morrizon

Hei i natten folkens!

Jeg må dele garasjen min med Frua, så blir det - merkelig nok :) min bil som oftest blir stående ute, og hun trumfer igjennom med argumenter som at hun har nyere bil, bil med stofftak osv...og jeg, gir jo etter da :)

Derfor:

Hva kan folket anbefale av heldekkende trekk? Det enkle tynne blå fra Biltema? Eller f.eks det litt dyrer og litt tykkere i grått som man bl.a får på Torshov Bilrekvisita? Eller finnes der andre som jeg ikke har sett kanskje? Og trekkene lager kanskje småriper i lakken også?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Bernhard    2 322
Bernhard

Det grå trekket er mer vannavstøtende og så og si helt "tett".. Det blå lufter mer og er tynnere.. Åssen det er m.t.p riper vet jeg ikke, men ville tro at det ikke er veldig bra.. Det er jo bevegelse i trekket så om du har litt sand,møkk osv på lakken så vil det jo ripe...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Morrizon    15
Morrizon

He he, men STEIKE for en pris da mann :) Hmmm, nei, jeg får kanskje satse på et grått et....til å begynne med....husker du hva de ligger på i pris Bernhard?

M

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Bernhard    2 322
Bernhard

Juletilbud på de nå, 399,- ordinærpris er vel 599,- og 699,- litt avhengig av str.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
pOwerslave    0
pOwerslave

De grå fra thorsov har jeg dårlig erfaring med. Den tynne filten som sitter på innsider fryser ofte fast til lakken. dette gjør at man river opp hele trekket.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Informasjon

© Detailers Club Norway AS 2007-2017

Sosialt

Om oss

Her tar vi for oss det meste innen bilpleie. Alt fra vask til polering på hvordan du skal få din bil til å bli så blank som mulig