Gå til innhold

Noen som bruker djuice abonomentet?


dj john

Recommended Posts

Hadde djuice for et par år siden, og var veldig fornøyd! :thumbup:

Bra dekning, aldri noe tull og veldig hyggelig support ang. no greier med faktureringen!

Har bytta til Telenor nå, men det er av andre grunner... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt djuice i ett år nå, byttet fra Tele2( måtte ha telenor dekning), har Nonstop M med ekstra data pakke til 99,-så totalt blir det 298,- mnd for 600 min,600sms,600 mms og 4000 mb data, er strålende fornøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kristian Nafstad

Jeg er veldig fornøyd med OneCall, vet ikke om du har tenkt på dem?

Kjører Golf MK6 2011 

 

- Kjørte BMW E46 320i 2000 mod 2012-2014

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dj john

Jeg er veldig fornøyd med OneCall, vet ikke om du har tenkt på dem?

Nei egentlig ikke..ser at de ikke har den mobilen jeg vil ha så da er jeg like langt.Sparer ca 900kr på djuice med m nonstop iforhiold til chess med en eldre modell av samme merke,begge med 600min,600sms,600mms og 1000 mb data.Djuice med totalpris på 6148 kr med tale og mobil og chess med totalpris på 7086 kr med tale og mobil som er eldre modell :)

Endret av dj john
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Concker

Blir one call med grunnpakka for min del når jeg har betalt ned mobilen, pluss da ubegrenset data :D

Sender verken sms eller ringer via vanlig telefon lenger omtrent, det meste går over face/andre apper.


Jeg skal ihvertfall aldri bruke netcom sitt nett igjen.. makan til ustabile og trege greier..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dj john

Blir one call med grunnpakka for min del når jeg har betalt ned mobilen, pluss da ubegrenset data :D

Sender verken sms eller ringer via vanlig telefon lenger omtrent, det meste går over face/andre apper.

Jeg skal ihvertfall aldri bruke netcom sitt nett igjen.. makan til ustabile og trege greier..

Jeg har en sony xperia z men ville prøve samsung s3 4g siden det er en god mobil med Telenor sitt nett da jeg liker å følge med på den fronten,mens netcom følger ikke med når de ikke klarer å få 4G og bankid ut på mobilen..Greit det er binding 12 mnd men skulle jeg kjøpt denne mobilen på elkjøp.no hadde den kostet meg ca 5000kr..så når jeg får med mobil og tale for 6148kr så syns jeg det lønte seg best med Djuice :)

Endret av dj john
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Moderatorer
Christer

Hadde djuice for et par år siden, og var veldig fornøyd! :thumbup:

Bra dekning, aldri noe tull og veldig hyggelig support ang. no greier med faktureringen!

Har bytta til Telenor nå, men det er av andre grunner... ;)

Du vet at djuice = Telenor, sant? :)

It's not the end of the world, but you can see it from here.

Samlede Werx | Bilpleielogg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hogstad

Jeg har hatt Djuice i over et år nå, og er storfornøyd jeg.. Telefonen min (Galaxy S2) tok kvelden i går, så da bestilte jeg meg nye Xperia Z hos djuice i dag med binding .. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet at djuice = Telenor, sant? :)

Jepp, fullstendig klar over det! ;)

Fikk en avtale gjennom Telenor som passet mitt bruk, og var mer gunstig for meg. Derfor skiftet jeg...

Har fortsatt det samme Djuice SIM-kortet i telefonen, da! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

telenor/djuice har jeg lagt bak meg for godt (har j**lig god grunn :P ) :P ville heller gått for one call, chess eller talkmore

[  ] Ford Mondeo 2.2 STTDCi Titanium X 05-mod

[X] Citroen C5 2.0 HDi 08-mod (citrobængen)
[X] Ford Focus 1.6 TDCi 06-mod.
[X] Opel Vectra B 2.0iCC 96-mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hogstad

telenor/djuice har jeg lagt bak meg for godt (har j**lig god grunn :P ) :P ville heller gått for one call, chess eller talkmore

Lyst til å fortelle hvorfor? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe :-p kan vel si det slik at jeg sjekker alle fakturaer vertfall 2 ganger etter denne episoden:-p i nesten et år hadde jeg blitt fakturert ekstra for et mobilt bredbånd jeg ikke hadde engang :-p var i den perioden det gikk på e-faktura og avtalegiro :-p

Begynte å lure da regningene ble høyere og høyere :-p reagerte spesielt da jeg hadde vært uten tlf og brukt jobbtelefonen og regninga var på 700.- :-p

Endret av WernerH

[  ] Ford Mondeo 2.2 STTDCi Titanium X 05-mod

[X] Citroen C5 2.0 HDi 08-mod (citrobængen)
[X] Ford Focus 1.6 TDCi 06-mod.
[X] Opel Vectra B 2.0iCC 96-mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...