Gå til innhold
dj john

Noen som bruker djuice abonomentet?

Recommended Posts

dj john    163
dj john

Hei,jeg har tenkt å bytte til djuice men lurer på om har kjennskap til de på både godt og ondt?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
kjimmern    34
kjimmern

Ville heller byttet til talkmore hvis du ikke skal ha ny mob da.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
JH86    113
JH86

Hadde djuice for et par år siden, og var veldig fornøyd! :thumbup:

Bra dekning, aldri noe tull og veldig hyggelig support ang. no greier med faktureringen!

Har bytta til Telenor nå, men det er av andre grunner... ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
dj john    163
dj john

Joda jeg kjøpte meg en samsung s3 4G :) ..429 i 12 mnd så 199 etter 12mnd..har chess nå men savner bankid og 4g mulighet :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Lfc4ever    1
Lfc4ever

Er veldig dumt att MMS koster noe, en tar det som en selfølge att dette er gratis i dag.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Anvatn    0
Anvatn

Jeg har hatt djuice i ett år nå, byttet fra Tele2( måtte ha telenor dekning), har Nonstop M med ekstra data pakke til 99,-så totalt blir det 298,- mnd for 600 min,600sms,600 mms og 4000 mb data, er strålende fornøyd.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
dj john    163
dj john

Supert..mener det er nonstop m jeg valgte også..så 600min,600sms,600ringemin,1000mb data :) da høres det ut som jeg velger rett :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Kristian Nafstad    39
Kristian Nafstad

Jeg er veldig fornøyd med OneCall, vet ikke om du har tenkt på dem?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
dj john    163
dj john

Jeg er veldig fornøyd med OneCall, vet ikke om du har tenkt på dem?

Nei egentlig ikke..ser at de ikke har den mobilen jeg vil ha så da er jeg like langt.Sparer ca 900kr på djuice med m nonstop iforhiold til chess med en eldre modell av samme merke,begge med 600min,600sms,600mms og 1000 mb data.Djuice med totalpris på 6148 kr med tale og mobil og chess med totalpris på 7086 kr med tale og mobil som er eldre modell :)

Endret av dj john

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Concker    1 222
Concker

Blir one call med grunnpakka for min del når jeg har betalt ned mobilen, pluss da ubegrenset data :D

Sender verken sms eller ringer via vanlig telefon lenger omtrent, det meste går over face/andre apper.

Jeg skal ihvertfall aldri bruke netcom sitt nett igjen.. makan til ustabile og trege greier..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
dj john    163
dj john

Blir one call med grunnpakka for min del når jeg har betalt ned mobilen, pluss da ubegrenset data :D

Sender verken sms eller ringer via vanlig telefon lenger omtrent, det meste går over face/andre apper.

Jeg skal ihvertfall aldri bruke netcom sitt nett igjen.. makan til ustabile og trege greier..

Jeg har en sony xperia z men ville prøve samsung s3 4g siden det er en god mobil med Telenor sitt nett da jeg liker å følge med på den fronten,mens netcom følger ikke med når de ikke klarer å få 4G og bankid ut på mobilen..Greit det er binding 12 mnd men skulle jeg kjøpt denne mobilen på elkjøp.no hadde den kostet meg ca 5000kr..så når jeg får med mobil og tale for 6148kr så syns jeg det lønte seg best med Djuice :)

Endret av dj john

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Christer    2 906
Christer

Hadde djuice for et par år siden, og var veldig fornøyd! :thumbup:

Bra dekning, aldri noe tull og veldig hyggelig support ang. no greier med faktureringen!

Har bytta til Telenor nå, men det er av andre grunner... ;)

Du vet at djuice = Telenor, sant? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
hogstad    279
hogstad

Jeg har hatt Djuice i over et år nå, og er storfornøyd jeg.. Telefonen min (Galaxy S2) tok kvelden i går, så da bestilte jeg meg nye Xperia Z hos djuice i dag med binding .. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
JH86    113
JH86

Du vet at djuice = Telenor, sant? :)

Jepp, fullstendig klar over det! ;)

Fikk en avtale gjennom Telenor som passet mitt bruk, og var mer gunstig for meg. Derfor skiftet jeg...

Har fortsatt det samme Djuice SIM-kortet i telefonen, da! :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
WernerH    86
WernerH

telenor/djuice har jeg lagt bak meg for godt (har j**lig god grunn :P ) :P ville heller gått for one call, chess eller talkmore

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
hogstad    279
hogstad

telenor/djuice har jeg lagt bak meg for godt (har j**lig god grunn :P ) :P ville heller gått for one call, chess eller talkmore

Lyst til å fortelle hvorfor? :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
WernerH    86
WernerH

Hehe :-p kan vel si det slik at jeg sjekker alle fakturaer vertfall 2 ganger etter denne episoden:-p i nesten et år hadde jeg blitt fakturert ekstra for et mobilt bredbånd jeg ikke hadde engang :-p var i den perioden det gikk på e-faktura og avtalegiro :-p

Begynte å lure da regningene ble høyere og høyere :-p reagerte spesielt da jeg hadde vært uten tlf og brukt jobbtelefonen og regninga var på 700.- :-p

Endret av WernerH

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Informasjon

© Detailers Club Norway AS 2007-2017

Sosialt

Om oss

Her tar vi for oss det meste innen bilpleie. Alt fra vask til polering på hvordan du skal få din bil til å bli så blank som mulig