Gå til innhold

Tips til tørkehåndkle og vaskehanske


Core2Duo

Recommended Posts

Øyvind G

Zymol-svamp med andre ord? :)

Er den større?

Den er jo endel dyrere og litt vanskeligere å få tak i da den ikke selges av forhandlerene her (så vidt jeg vet). Leser også at den blir fort slitt/ødelagt.

Missforstå meg rett, jeg er fornøyd med BN svampen, men hadde jeg hatt mulighet til å velge den samme svampen i XL versjon så hadde jeg valgt den. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

StianMH

Hva slags murersvamp? :)

Den var gul.. :)

Hadde relativt mange porer, og dro til seg godt med vann, samt at den sugde til seg godt med møkk..

Koster veiledende 29.90 eller noe i den duren :)

http://www.megaflis.no/Rengjoeringsverktoey/Svamp_orange.html Noe lignende denne vil jeg si, bare gul.. :)

Endret av StianMH

NAD - Nanolex Approved Detailer

[] 17 MB E200T, iridium silber.

[] 17 Kia Soul EV, Grå.

[x] 17 Peugeot Expert L2 2.0 HDi mester, rich brown oak
[x] 07 Audi A6 Allroad 2.7 TDi Q, kvartsgrå.
[x] 12 Peugeot Partner 1.6 HDi "royal mail" kommer utviklingstråd på denne etterhvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er den større?

Den er jo endel dyrere og litt vanskeligere å få tak i da den ikke selges av forhandlerene her (så vidt jeg vet). Leser også at den blir fort slitt/ødelagt.

Missforstå meg rett, jeg er fornøyd med BN svampen, men hadde jeg hatt mulighet til å velge den samme svampen i XL versjon så hadde jeg valgt den. :)

Zymol er større og ikke fult så "grov" i strukturen.

Jeg har brukt min zymol i hele vinter og den er like hel.

Kjøpte 5 når jeg først bestilte på bukta..

Dersom du ønsker å prøve kan du ta kontakt på PM, betaler du frakten så sender jeg en uåpnet zymol til deg om du ønsker.

Har faktisk brukt mindre bilnerdens svampen etter zymol kom i hus, litt pga str faktisk, selv om jeg liker den også veldig godt.

Waschpudel er nesten ikke i bruk lenger og chenille/ull mitt er fullstendig pensjonert.

Bilen har Forøvrig betydelig mindre vaskeriper enn tidligere :-)

Endret av tr86
  • DCN Poeng 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

StianMH

Ja, men hvor? ;)

Jeg kjøpte på Maxbo på Hvam.

Ligger sammen med flis utstyr :)

NAD - Nanolex Approved Detailer

[] 17 MB E200T, iridium silber.

[] 17 Kia Soul EV, Grå.

[x] 17 Peugeot Expert L2 2.0 HDi mester, rich brown oak
[x] 07 Audi A6 Allroad 2.7 TDi Q, kvartsgrå.
[x] 12 Peugeot Partner 1.6 HDi "royal mail" kommer utviklingstråd på denne etterhvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er den større?

Den er jo endel dyrere og litt vanskeligere å få tak i da den ikke selges av forhandlerene her (så vidt jeg vet). Leser også at den blir fort slitt/ødelagt.

Missforstå meg rett, jeg er fornøyd med BN svampen, men hadde jeg hatt mulighet til å velge den samme svampen i XL versjon så hadde jeg valgt den. :)

AlienAutospa selger Zymol svampen :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øyvind G

AlienAutospa selger Zymol svampen :).

Se der ja. Fprnuftig pris på den også. :)

Zymol er større og ikke fult så "grov" i strukturen.

Jg har brukt min zymol i hele vinter og den er like hel.

Kjøpte 5 når jeg først bestilte på bukta..

Dersom du ønsker å prøve kan du ta kontakt på PM, betaler du frakten så sender jeg en uåpnet zymol til deg om du ønsker.

Har faktisk brukt mindre bilnerdens svampen etter zymol kom i hus, litt pga str faktisk, selv om jeg liker den også veldig godt.

Waschpudel er nesten ikke i bruk lenger og chenille/ull mitt er fullstendig pensjonert.

Bilen har Forøvrig betydelig mindre vaskeriper enn tidligere :-)

Det var hyggelig av deg, men siden Alien selger den så kan jeg heller bestille selv ved neste anledning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant en test på detailingworld, der de tester Zymöl svamp , Dodo jucie svamp og en 20 kr svamp fra en byggvareforetning

AlienAutospa er usolgt for Zymöl svamp, Bilnerden har tilbud på spesialsvampen denne uken og lavere frakt hvis det betyr noe..

Uten å si noe sikkert men hver gang jeg har sjekket med alien har det vært utsolgt. Sjekket og søkte etter disse lenge og fulgte med hos alien over lang tid, før jeg endte med å bestille på bukta, og ta tok jeg likegodt men ekstra :-)

Kanskje alien kan svare på dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er den større?

Den er jo endel dyrere og litt vanskeligere å få tak i da den ikke selges av forhandlerene her (så vidt jeg vet). Leser også at den blir fort slitt/ødelagt.

Missforstå meg rett, jeg er fornøyd med BN svampen, men hadde jeg hatt mulighet til å velge den samme svampen i XL versjon så hadde jeg valgt den. :)

post-4739-0-38876400-1395329008_thumb.jppost-4739-0-88723600-1395329019_thumb.jp

Her har du zymol vs bilnerden i størrelse :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Moderatorer
Christer

Den var gul.. :)

Hadde relativt mange porer, og dro til seg godt med vann, samt at den sugde til seg godt med møkk..

Koster veiledende 29.90 eller noe i den duren :)

http://www.megaflis.no/Rengjoeringsverktoey/Svamp_orange.html Noe lignende denne vil jeg si, bare gul.. :)

Jeg har en slik svamp, og synes også den er bedre å bruke enn BN-svampen, i den grad jeg bruker svamp til å vaske med i det hele tatt...

It's not the end of the world, but you can see it from here.

Samlede Werx | Bilpleielogg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...