Gå til innhold

Skade på nye felger


halldor84

Recommended Posts

halldor84

Hva hadde dere gjort om en av felgene levert med din splitter nye bil ble levert med en bittelite skade i felgen?

Er 4-5 merker som eg vurderer som tilnærmet ubetydlige men dette hakket her bekymrer meg litt da eg er redd det kan flasse av større deler av klarlakken etter vert som tiden går.

Burde eg ta dette opp med forhandler eller bare la det gå?

2013-03-09%2012.28.00.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville gjort selger oppmerksom på det og krevet ny felg, i værste fall sterkt redusert pris på ny felg

[  ] Ford Mondeo 2.2 STTDCi Titanium X 05-mod

[X] Citroen C5 2.0 HDi 08-mod (citrobængen)
[X] Ford Focus 1.6 TDCi 06-mod.
[X] Opel Vectra B 2.0iCC 96-mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

halldor84

Tenkte kanskje og gjøre selger oppmerksom nå, sånn at visst det blir verre en gang så kan eg kreve ny felg eller reperasjon kostnadsfritt uten skyldspørsmål.

Redd for og retunere felgen og, plutselig må eg kjøre på vinterhjul til langt uti mai:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lena Kristin

Det der ser ut som steinsprut? Trur det, som Knutis over her sier, kan bli vanskelig og få dekt dersom bilen er hentet ut.

Nanolex Approved Detailer

Certified Scholl Consept Detailer

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er elendig service du har fått Knutis. Jeg påpekte noen små ting på min bil uker og måneder etter kjøp, og den var da 2 år gammel da jeg kjøpte den. Stenshagen fikset det uten å nøle. Så her kommer det an på fra hvilken forhandler du kjøper bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er elendig service du har fått Knutis. Jeg påpekte noen små ting på min bil uker og måneder etter kjøp, og den var da 2 år gammel da jeg kjøpte den. Stenshagen fikset det uten å nøle. Så her kommer det an på fra hvilken forhandler du kjøper bilen.

x2

jeg påpekte skader(små bulker her og der) da jeg hentet den forrige bilen min fra forhandleren, og da påpekte jeg at bilen ikke hadde de bulkene da jeg ble forevist bilen første gang, så da tok forhandler kostnad av bulkrettingen

Endret av WernerH

[  ] Ford Mondeo 2.2 STTDCi Titanium X 05-mod

[X] Citroen C5 2.0 HDi 08-mod (citrobængen)
[X] Ford Focus 1.6 TDCi 06-mod.
[X] Opel Vectra B 2.0iCC 96-mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Concker

Forlang nye felger..

Jeg fikk felger med småriper og et bar slike små skader når jeg kjøpte Zito felgene nye.

Jeg fikk da ny felg på dagen. Så lenge det er nytt skal det være perfekt mener nå jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Moderatorer
Christer

Hadde krevd ny felg. Hvis det er standardfelger bør de ha det tilgjengelig på lageret og ha mulighet til å slenge dekket over i løpet av 15 minutter.

  • DCN Poeng 1

It's not the end of the world, but you can see it from here.

Samlede Werx | Bilpleielogg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde krevd ny felg. Hvis det er standardfelger bør de ha det tilgjengelig på lageret og ha mulighet til å slenge dekket over i løpet av 15 minutter.

For de som har ansatte som går å sparker småstein kanskje:-P

Man må tross alt ha tiden ledig å gjøre dette oppi alle andre kunder.. Men det burde være mulig å få til iløpet av en dag dersom man kan levere dekket å la det være tilgjengelig til bytte. Er tross alt mange ting som dukker opp ila en dag der dagen allerede er fullbooket på alle mann (eks: lyspærer, punkteringer, skifte av viskere, lese ut feilkoder etc..) og tiden skal tross alt heller ikke gå på bekostning av de som har avtalt tid denne aktuelle dagen heller..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

halldor84

Skal inn med felgene denne uka, var uakseptabelt sa selgers og det tyder på intern uforsiktighet. Så langt super service:)

Endret av halldor84
Lenke til kommentar
Del på andre sider

halldor84

Fikk 2 nye felger da forhandler konkluderte med at dette var pga luftblemmer under lakkering.

Tviler litt på nett det, men pyttpytt nye felger ble det:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...