Jarle 13 Rapporter innlegg Skrevet 9 Mars, 2013 Byttet nettopp min Metabo til fordem fir Festool (mest grunnet god pris på Festool) Men er litt skuffet, bråket en del, og lager en hvinende lyd ved lavere turtall. Forventet faktisk mer med tanke på pris... Andre med dette på sin Festool?? Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Jarle 13 Rapporter innlegg Skrevet 10 Mars, 2013 92db på fullguffe faktisk. Andre så har reagert på dette også? Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Belle 733 Rapporter innlegg Skrevet 10 Mars, 2013 Tommy her inne har hatt Festool og byttet til flex pga støy Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
ØHN 5 300 Rapporter innlegg Skrevet 10 Mars, 2013 Jeg synes Makita har det mest behagelige støybildet. Her brukes støpte øreplugger uansett. Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Jarle 13 Rapporter innlegg Skrevet 10 Mars, 2013 Har også støpte/tilpasset plugger som jeg bruker på jobb. Må nok bare bruke disse Maskinen fikk jeg såpass billig at den beholdes uansett Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider