Gå til innhold

Burger & Bil i Trøndelag


Oluf

Recommended Posts

Lager en egen tråd for Trøndelag og omegn. Original tråd her: http://www.detailersclub.no/forum/topic/15904-burger-bil/

Her er det bare legge inn forslag til steder der de har gode burgere, så er det bare å foreslå datoer og sted for å treffes når våren melder sin ankomst.



Starter med å foreslå Kjell's Kro på gråmyra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjell's Kro på gråmyra, helt klart midt-norges beste burger! Pluss at d kan kombineres med megaran av Scandicshine etterpå? hehe

Hommelvika er vel også et sted jeg har grei erfaring med fra 4. Juli feiringene til AmCar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solskinnsdag? :P

Er ikke ikke like stas å kjøre en gammel sliter. Men mulig jeg gjør ett unntak å tar EVO'n selv om det regner :) Endret av Oluf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke ikke like stas å kjøre en gammel sliter. Men mulig jeg gjør ett unntak å tar EVO'n selv om det regner :)

Hvis ikke kan det bli hardt å klare en Trondheimstur på de 2 timene sommervær vi har iløpet av sommern...

Hvis det regner må jeg muligens få sitte på, vindusviskerne er kaputt på Buicken ;)

Endret av Popp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis ikke kan det bli hardt å klare en Trondheimstur på de 2 timene sommervær vi har iløpet av sommern...

Hvis det regner må jeg muligens få sitte på, vindusviskerne er kaputt på Buicken ;)

Det skal nok la seg ordne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Hei, er det noe som skjer her da? liker både burger og bil :)

Vi må vel prøve å få til noe her snart, nå til helga er det vel santhans(?), men helga etter det kan vi prøve å få til noe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er med her ja. Morro å møte en annen evo i Trøndelag, langt i Mellom de her oppe.

Er med jeg også så lenge det passer med tidspunkt:D blir uten evo da (drømmebil) men med en saab:ph34r:

Saab 9-3, 2004 1.8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vårhus

Er med om jeg har fri jeg :)

Vårhus Bilpleie & Detailing
Swissvax Certified Detailer
Swisswax Certified Instructor

Carpro Proffesional Detailer
GTechniq Accredited Detailer
NAD - Nanolex Approved Detailer

S&S av noen av mine jobber:

Hvit Jaguar XF MV Agusta Brutale Rød Tesla Model S85 Audi S6Hvit Tesla Model S P85, Sort Tesla Model S 85, Rød Tesla Model S P85, Volvo XC70

Besøk gjerne facebook siden til Vårhus Bilpleie & Detailing

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke førstkommende, men neste helg passer fint for meg også, for til helga blir det "Det røde helvette, versjon 2.0", SS-rød Carina, bare myemyyyye værre enn den samboeren hadde... :mad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...