Gå til innhold

Logo på gulvmatter


villans

Recommended Posts

Hadde planer om å bestille disse mattene på Ebay med R-line logo til Golf men de sender ikke til Norge.Er d noen her på forumet som vet om d er mulig å få sydd på logo på mattene jeg har her hjemme og hvor ? (Bor i buskerud)

post-4678-0-35285300-1361949591_thumb.jp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meringdal

Du finner ikke en annen selger som sender hit da? Noen ganger hjelper det å spørre om man kan sende til Norge :)

Utenom det så er det jo mulig du får kjøpt patcher som du syr på eller noe, men vet ikke hvor bra dette bli. Ville først prøvd det som jeg nevnte først :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tyggern

Lag deg Jetcarrier konto, så får du de sendt til norge

Du får "amerikansk adresse" som de sender til også shipper jetcarrier til norge enten via båt (store ting) eller via fly. 1-2 ganger i uka. fungerer helt utmerket. du kan også få samlet sendinger fra flere steder til en sending til norge.

De ordner alt og fraktpris er ink alle avgifter osv...

Mvh Torgeir Thorud
"just looking for that perfect shine"

Min S&S "samletråd" noen av mine jobber  |||  Porsche 964RS 100t Detail  ||| Porsche 996 GT3 MKII  |||  
TAS on Facebook      |||    Mine biler BMW E24 635CSi og fler  |||  TAS Instagram

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du finner ikke en annen selger som sender hit da? Noen ganger hjelper det å spørre om man kan sende til Norge :)

Utenom det så er det jo mulig du får kjøpt patcher som du syr på eller noe, men vet ikke hvor bra dette bli. Ville først prøvd det som jeg nevnte først :)

Har sendt de mail men har ikke fått noe tilbakemelding ennå...Noe annen selger har jeg ikke funnet på Ebay..

Takk for svar :)

Endret av villans
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lag deg Jetcarrier konto, så får du de sendt til norge

Du får "amerikansk adresse" som de sender til også shipper jetcarrier til norge enten via båt (store ting) eller via fly. 1-2 ganger i uka. fungerer helt utmerket. du kan også få samlet sendinger fra flere steder til en sending til norge.

De ordner alt og fraktpris er ink alle avgifter osv...

x2

JetCarrier funker bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...