JensChristian

En sofa til utlåns førstkommende helg? Stavanger

29 innlegg i emnet

Hei! :)

Som student uten store pengereserver som flyter over lurer jeg på om noen muligens har plass på en sofa til meg helgen 22-24 feb.

Dama er på rekruttskolen på Madla og hun får ikke perm før sent i mars (hvorpå hun da befinner seg på en enda mer gudsforlatt plass enn Stavanger, nemlig Bodø), så det hadde vært hyggelig om noen kunne lånt meg en plass å sove sånn at jeg får sett henne! :)

Får vel også presisere at det kun blir meg som sover der, dama blir på leir, hehe.

Jeg kan spandere pizza og øl/åpen for forslag som betaling. Kan kontaktes for flere detaljer per PM.

Alle tips mottas med stor takk :)

Jeg har ikke bestilt flybilletter/tog ennå, da det avhenger av at jeg har et sted å sove.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener det er noen stykker her som er fra bodø, men å kalle hjemplassen deres forgudsforlatt er kanskje ikke så lurt?:-)...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han kalte Stavanger for gudsforlatt også da, rett skal være rett :P Om det hjelper på huslysituasjonen kan vel diskuteres :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Østlendinger :thumbs: Alt annet enn Oslo og Akershus er på bygda/gudsforlatt :D

Endret av JørgenT
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener det er noen stykker her som er fra bodø, men å kalle hjemplassen deres forgudsforlatt er kanskje ikke så lurt?:-)...

Hvis dama hans skal til FKN, så har jeg vært der selv - og tro meg, det er gudsforlatt. Det ble omtalt av befalet som "stedet Gud glemte og Satan forlot". Bodø, derimot, er faktisk en trivelig liten by (selv om det blåser hele tiden). :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men Stavangerregionen er vel ikkje akkurat gudsforlatt <_< ?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men Stavangerregionen er vel ikkje akkurat gudsforlatt <_< ?

Vil ikke si at Madla er verdens navle heller...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil ikke si at Madla er verdens navle heller...

What..... :blink:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Madla er jo et av de dyreste boligområdene i Stavanger!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haha :P Ja, altså det fikk oppmerksomheten deres, så noe godt har det jo gjort :fun:

Har fått to konkrete tilbud, så nå gjelder det bare for meg å forsikre meg om at dama ikke kommer hjem (dette skal være en overraskelse) og bestille flybilletter.

Stor takk til de medlemmene jeg har hatt kontakt med, velger å ikke avsløre navn mtp kjeltringer ol. :rolleyes:, men en takk kommer etter helgen!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare gled deg til Bodø helg, trivelige folk og bra uteliv..men som noen her sier: det blåser mye...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haha :P Ja, altså det fikk oppmerksomheten deres, så noe godt har det jo gjort :fun:

Har fått to konkrete tilbud, så nå gjelder det bare for meg å forsikre meg om at dama ikke kommer hjem (dette skal være en overraskelse) og bestille flybilletter.

Stor takk til de medlemmene jeg har hatt kontakt med, velger å ikke avsløre navn mtp kjeltringer ol. :rolleyes:, men en takk kommer etter helgen!

Og du er sikker på at hun ikke overvåker deg her inne?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hun er på feltuke fire busstimer unna Madla og mobilen hennes ligger igjen på kaserna :) Dessuten er hun ikke veldig ofte inne på DCN... Det ville uansett ikke vært verdens undergang om hun fant ut at jeg skal overraske henne.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

[..] bra uteliv..[..]

:rofl1::rofl1::rofl1:

Men blåser bra gjør det :D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oh yess!! Always...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper det ordner seg, Christian! dere får spleie på hotellrom hvis hu får perm vettu ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk til johnsta og Roy Inge som tok kontakt :-) det var over all forventning å få respons på forespørselen min. Jeg er på vei tilbake til Oslo nå (og sivilisasjon :P) etter en tur som ikke ble helt som planlagt... God helg alle sammen :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

...etter en tur som ikke ble helt som planlagt...

Hva skjedde?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

La oss bare si det sånn at jeg blir ikke nødt til å dra til Bodø i helgene fremover og har også betraktelig mer fritid i tiden som kommer...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

La oss bare si det sånn at jeg blir ikke nødt til å dra til Bodø i helgene fremover og har også betraktelig mer fritid i tiden som kommer...

Å.. :wacko:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive