phantomblot

Hvilke produkter til "tekstilhjulbuer" på Volvo?

I hjulbuene på '12 Volvoen er det ikke bare plast. Det er også noe tekstilgreier som kan bli litt grått og trist selv om man vasker grundig.

Hva slags produkt bør man ha på dette for å få litt mer nybil-look?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg lurer på det samme. Finnes flere modeller med tekstil i hjulbuen, det er noe dritt... :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Avensisen min hadde samme (enten foran eller bak, husker ikke i farta). Ser fort trist ut, og fullt av grassbiter og småbøss som aldri ville slippe taket.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noe som CG Fabric Guard, kan vel hindre at møkka setter seg så lett.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg snakka med Scandicshine i går ang noen produkter, og Chemical Guys Green Clean er jo godt egnet til tekstil-ting. Med litt skrubbing og gjerne en våtsuger for hånda så skulle man komme langt.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eventuelt surfex-hd, kan vel funke.. eller apc. (er vel ikke så nøye med merket)

Green clean er vel forøvrig et godt forslag:)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har bruk cg green clean med børste for å få det rent. Har ikke prøvd CG fabric guard, må det ikke være pinlig rent og ikke minst rent for såpe da?

Litt OT kanskje, men men: noen som kan gi meg et fornuftig svar på hvorfor dette tekstil dritten kontra plast?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har bruk cg green clean med børste for å få det rent. Har ikke prøvd CG fabric guard, må det ikke være pinlig rent og ikke minst rent for såpe da?

Litt OT kanskje, men men: noen som kan gi meg et fornuftig svar på hvorfor dette tekstil dritten kontra plast?

Det er støy... enkelt og greit.

HT å såpe er det eneste som hjelper.. grå er den uansett..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har lakkert det svart på min 07 modell mercedes e220cdi. Ser mye bedre ut og er mye enklere å holde rent

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive