Kim Wernerstrand

Swissvax Skiltholder

40 innlegg i emnet

Vi har nå fått Swissvax skiltholder i vårt sortiment.

post-2097-0-31506800-1360144953_thumb.jp

Prisen er 99 kr pr. par

Disse kan bestilles på Swissvax.no og Exint.no

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Likte dem! Bør gjerne få meg et par, og supplere med DCN platene.

Kanskje noe å sende ut gratis til folk som bestillere for over en gitt sum? Blir kanskje litt drøyt å ta betaling for at folk skal kjøre rundt med reklame?? :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Likte dem! Bør gjerne få meg et par, og supplere med DCN platene.

Kanskje noe å sende ut gratis til folk som bestillere for over en gitt sum? Blir kanskje litt drøyt å ta betaling for at folk skal kjøre rundt med reklame?? :)

99kr for et par er absolutt ingen upris hvis du sammenligner med hva mange andre tar for et par skiltholdere.

Skiltholderen ser meget bra ut. Litt usikker på hva jeg synes om at det står Swissvax i hver ende. Vanesak tenker jeg.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er litt som med en del andre artikler vi har laget på forespørsel fra kunder - da legger vi det ut slik. Man kunne jo strengt tatt si det samme om våre gensere og seil, men vi har ikke panledning til å gi bort slikt kostnadsfritt.

Nå vil det nok som du sier Fredrik komme til å benyttes endel i kampansjesammenheng (allerede gjort). Uansett, noen vil aldri finne på å ha sånt på bilen, andre betaler gladelig :)

Takk Øyvind - det blir litt smak og behag - noen har allerede meldt at de syns det står for mye der, andre syns de er råtøffe. For oss er det et påeng at det også skal skape litt nysgjerrighet blant folk som ikke kjenner oss :)

Endret av Dag/Swissvax
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

99,- er ingen pris i det hele tatt, kanskje nettopp derfor jeg mener det er rom for give aways :-)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg likte de veldig godt. :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

99,- er ingen pris i det hele tatt, kanskje nettopp derfor jeg mener det er rom for give aways :-)

Det vil det bli med jevne mellomrom Fredrik :)

Jeg likte de veldig godt. :)

Takk for det :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syns at disse var utrolig stilige, men at det står for mye der synes jeg ikke på noen måte. Swissvax logoen var absolutt ikke dum å ha med, for da blir det ikke helt "svarthvitt".

Kan jo ikke gi bort skiltholdere, det synes ihvertfall ikke jeg. Man velger jo selv om man vil kjøre med dem eller ikke. Kan vel heller tenke på det som at man kjører med dem for å fortelle om SV til andre, og ikke irritere seg over at man reklamerer for dem.

Godt jobbet :thumbs:

1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare så ingen missforstår meg, så mente jeg ikke at logoen eller "ikonet" til SV skulle fjernes. Tenkte mer på at det kanskje kunne stått

Swissvax Kvalitet - Tradisjon - Perfeksjon

Isteden for.

Swissvax Kvalitet - Tradisjon - Perfeksjon Swissvax

Som sagt er dette en smaksak.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syns at disse var utrolig stilige, men at det står for mye der synes jeg ikke på noen måte. Swissvax logoen var absolutt ikke dum å ha med, for da blir det ikke helt "svarthvitt".

Kan jo ikke gi bort skiltholdere, det synes ihvertfall ikke jeg. Man velger jo selv om man vil kjøre med dem eller ikke. Kan vel heller tenke på det som at man kjører med dem for å fortelle om SV til andre, og ikke irritere seg over at man reklamerer for dem.

Godt jobbet :thumbs:

Irriterer meg på ingen måte over å reklamere for SV, og gjør det stadig vekk. Både i form av mercendaise, skap proppfullt av SVprodukter og i form av skryting av produktene.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tror vi alle er enige her :) la oss heller diskutere noe annet ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nice , eg har bestilt B)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hyggelig Bjørn, takk for det :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var da et fengende slagord dere hadde fått B)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjempestilige, bestilt :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

litt vanskelig å få skiltet inn i disse

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bestilt! Skal bli godt å kvitte seg med skiltholderne med reklame for den lokale bruktbilpushern.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mine blir til sommerpynt:-) anomyme svarte om vinteren :-)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

litt vanskelig å få skiltet inn i disse

Enig i denne, dog. Prøvde så vidt litt nå i kveld, men ikke så greit. Får prøve med noen ekstraskilt jeg har liggende først, så jeg er sikker på at jeg får de ut også.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Plastskilt el metall?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive