Gå til innhold
arnfinnj

Meguiars Slide lock brush og Versa angle tire brush

Recommended Posts

Lexgtturbo    134
Lexgtturbo

Slide lock brushen er helt grei den, spørs helt hva den skal brukes til. Har for det meste brukt min til interiør, men den har selfølgelig og fått smakt litt på felger med bremsestøv og andre assorterte former for dritt. Uansett den fungerer greit til de overnevnte forhold, men den er nok best til å dra ut støv fra de tynneste åpningene i interiøret, så for min del forblir den nok en interiørkost :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
bjorke    377
bjorke

Jeg bruker begge, og er veldig fornøyd med de. Slide Lock bruker jeg til interiør, greit å kunne justere lengden på stråene. Tire Brush'en har stive strå innerst, men mye ytterst, så den ikke skader felgene. 2 prima børster :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Arne    88
Arne
Jeg bruker begge, og er veldig fornøyd med de. Slide Lock bruker jeg til interiør, greit å kunne justere lengden på stråene. Tire Brush'en har stive strå innerst, men mye ytterst, så den ikke skader felgene. 2 prima børster :)

X2

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
fmoen    0
fmoen

Kun erfaringer med slide lock, syns den funker bra til felger med mye kriker og kroker... ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
truhaa    1 518
truhaa

Begge to er et must, Meguiars har også en børste til som er litt bløtere også, og den er uber på felgene....

Steike der vard et mye billig mothers børster også gitt.......

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
arnfinnj    0
arnfinnj
Begge to er et must, Meguiars har også en børste til som er litt bløtere også, og den er uber på felgene....

Steike der vard et mye billig mothers børster også gitt.......

Vet du navnet på den som er bløtere?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
truhaa    1 518
truhaa

Denne her:

megs børste

Ellers ser jeg at de har salg på alt på den siden der, til pog med Zymol om noen vil ha det.....

fort gjort å fylle kurven min i allefall, så får en se om en bestiller det, men mye bra børster fra Mothers der også, samme med Mothers ullmitt..... mmmmm, snadder

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
tommy_sn    4
tommy_sn

Så jo bra ut de der..Kan ikke si jeg har sett de i butikkene her men..

Hvordan er de iforhold til Ez Detail brushen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
truhaa    1 518
truhaa

EZ wheelbrush er samme type som Meguiars wheelbrush, Mothers har vel meg bekjent ikke samme type felgbørste, men du finner ikke noe bedre wheelbrush en EZ sin, det er jeg 99,9% sikker på

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Informasjon

© Detailers Club Norway AS 2007-2017

Sosialt

Om oss

Her tar vi for oss det meste innen bilpleie. Alt fra vask til polering på hvordan du skal få din bil til å bli så blank som mulig