Dag/Swissvax

Swissvax Bilpleiekurs 6 og 7. april.

Vi starter nå opp med våre bilpleiekurs :) Det er jo noen alternativer her inne, men vi får sikkert 4-5 henvendelser i uka på dette og syns derfor det nå er på tide å sette det i system:

Swissvax Bilpleiekurs 6-7 april!

post-71-0-69891600-1359626884.jpg

Da er vårt kursopplegg ferdig spikret og det skjer på Swissvax Center Lillehammer lørdag 6. og søndag 7. april. Kurset passer for alt fra nybegynnere til folk med en god del erfaring. Vi vil fordele deltakere etter nivå. Dette er en meget god mulighet til å ta hobby og interesse til et nytt nivå.

Våre kursholdere er erfarne Swissvax sertifiserte instruktører med meget høy kompetanse; Bernhard Brynildsen (Brynildsen Autospa) og Brage Engdal (Swissvax Center Lillehammer).

Det er 12 plasser ledig totalt (1 har alt booket) og det er ”førstemann til mølla” prinsippet som gjelder. Prisen på kurset er 3000,- og inkluderer alt av kursmateriell, produkter og utstyr som brukes, samt lunsj begge dager.

I tillegg får man anledning til å handle produkter både fra Swissvax og Exint.no til gode priser denne helgen.

Det som skal gjennomgås er følgende:

• Avfetting, vask og tørk av karosseri, hjul og motor
  • Vurdering av lakk – dybde, tilstand, myk, hard, etc.
  • Clay og forberedelser før polering
  • Polering – forskjellige type maskiner DA/Roterende
  • Poleringsteknikker, arbeidsteknikk og problemområder
  • Forsegling og beskyttelse
  • Interiør – vask og rens
  • Behandling av lakkerte flater, tekstiler, plast, gummi og skinn i interiør
  • Hvordan best vedlikeholde og holde bilen i stand etter behandling.
  • ++

Dette vil fordele seg over lørdag (10-17) og søndag (10-17). Det vil være godt med rom for å stille spørsmål etc. Kurset avsluttes søndag ettermiddag med utdeling av kursdiplom for alle deltakere.

Vi har gode avtaler med hoteller i byen og kan bistå i å ordne overnatting til 810 pr natt for
enkeltrom m/frokost og 1010 for dobbeltrom for frokost for de som trenger overnatting. Vi forsøker å få til en felles middag for de som ønsker det på et uformelt sted.

Påmelding innen 15. februar 2013 til salg(at)swissvax.no eller 61279900 – regning på kursavgift sendes ut 18. februar og må være betalt innen 4. mars for at påmelding skal være gyldig.

PS: Dette er ikke et Swissvax Certified Detailer kurs. Det er et annet opplegg med mange andre elementer.

First come, first served J

Mvh Team Swissvax :)

Endret av Dag/Swissvax
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres ut som et flott opplegg! :)

regning på kursavgift sendes ut 18. mars og må være betalt innen 4. mars for at påmelding skal være gyldig.

Så, forhåndsbetalt?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres ut som et flott opplegg! :)

Så, forhåndsbetalt?

Rettet opp dato :) Vi må booke litt hotell, samt bestille opp litt ymse, så vi ønsker det slik i forhold til det, men er det noen som har sterke ønsker om å betale på kurset så går det helt bra - ta kontakt så ordner vi det!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

8 plasser igjen!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

5 plasser igjen.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

3 plasser igjen på kurset 6-7. april!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kurset er nå fullt.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet hvilket hotell som blir brukt? :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Breiseth er hotellet de har avtale med :) Jeg skal på kurset, men har valgt et annet hotell, bare fordi jeg har gratisnetter tilgode ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Breiseth er hotellet de har avtale med :) Jeg skal på kurset, men har valgt et annet hotell, bare fordi jeg har gratisnetter tilgode ;)

Takk :) Skal på kurset jeg å, men ankommer med tog :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når kommer de nevnte kursbevisene fra dette kurset? :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal komme nå fortløpende i løpet av denne måneden. Jeg spurte om det samme på mail og fikk det som svar ;)

1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal komme nå fortløpende i løpet av denne måneden. Jeg spurte om det samme på mail og fikk det som svar ;)

Ikke bare jeg som har begynt å lure på de nei ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive