Gå til innhold

skadet og sliten sort legacy. trondheim.


rotax

Recommended Posts

Hei!

Har en sort subaru legacy 2007mod der lakken en sliten.

Å som om ikke det var nåkk at lakken var sliten fra før klarte jeg i dag å pirke borti en anna bil,

Noe som førte til forholdsvis stygge skader i lakken fra førerdøra og bak til bakskjermen.

Ble også noen små bulker..

Har ikke noe stor greie på dette med polering osv, men ser for meg ut som at det går å gnikke vekk d verste for noen som kan d.

Håper noen kan si hva de tror å om noen med peiling hadde hatt mulihet til å ta en kjapp befaring og sett hva som var mulig å få til uten omlakkering osv så hadde det vert fint :)

Legger ved noen bilder, men de er tatt med ett dårlig mobilkamera så ikke sikkert de er til så mye nytte.

Sondre.post-3580-0-65754000-1359339820_thumb.jppost-3580-0-03630800-1359339844_thumb.jppost-3580-0-25118500-1359339909_thumb.jppost-3580-0-58536000-1359339930_thumb.jp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ut i fra bildene så ser det overkommelig ut dette, i hvertfall å utbedre det betraktelig. Nå holder ikke jeg til i trondheim, men det er flere her inne i trondheimsregionen som sikkert kan ta e titt på saken.

  • DCN Poeng 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...