Gå til innhold

Min VW Golf IV


Jela

Recommended Posts

Hei.

Er ganske ny på forumet her og ganske ny innenfor proff maskinpolering. Tenkte å legge ut litt fakta om min VW Golf Mk4 som jeg kjøpte for ca 1 år siden. Bilen ble maskinpolert i vår, men da med litt dårlig utstyr. Har vokset bilen 2 ganger så langt siden jeg har hatt den og er veldig fornøyd. Bilen er en VW Golf 1.6 Highline med så å si nesten alt av utstyr. Hadde dessverre bare gamle bilder fra sommer (før jeg viste om dette forumet) så noen av bildene er ikke bilen så fin på. Skal få tatt noen nye bilder til helgen av bilen. Mine planer for bilen er egentlig en liten bakluke spoiler, og kanskje noe senk, men har ekstremt dårlige veier opp til huset og mye snø på vinteren. Bilen står nå på 17" rs6 vinterfelger og 18"rs4 sommerfelger. Sommerfelgene er nå pusset ned og nylakkerte. Så fjernet alt av kantkjøring og lakkerte de på nytt, i gunmetal.

Har ettermontert ny skjerm inne i bilen med org.navi, tåkelykter, mega blue i hovedlykter og LED i alt av alle andre lykter.

post-5322-0-67612000-1358979999_thumb.jp

post-5322-0-81031700-1358980089_thumb.jp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alexanderst

Fin bil :)

18' Tesla Model S 75D

X 22' Mercedes-Benz EQE43 AMG

X 22' Mercedes-Benz EQC 400 AMG 4matic 

X 08' Mercedes-Benz E220 CDI Elegance                                                                      Alexander's bilpleielogg

X 03' Mercedes-Benz E220 CDI Avantgarde                                                                 Alexander's S&S oversikt

 

                                                                   

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte de på ebay.com ;) utrolig bra passform, og bare koblet de på tåkelysbryteren som sitter i hovedlykta. Har sett litt på bilen din og sett at du ikke har tåkelys i hovedlykta så fant denne til deg: http://www.ebay.com/itm/FOG-LIGHTS-LAMPS-GRILLES-SET-VW-GOLF-4-MK4-1997-2002-WIRING-KIT-A18-/170912064645?hash=item27cb272485&item=170912064645&pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&vxp=mtr akkuratt samme lykter som jeg har, men har byttet ut mine til led, siden pærene ble så varme hele tiden og bare gikk.

Skal få lagt ut noen fler bilder til helgen :) Kan jeg spørre deg om noe JohanR? hvor kjøpte du baklukespoileren din? hvis den ikke satt på bilen fra du kjøpte den? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte de på ebay.com ;) utrolig bra passform, og bare koblet de på tåkelysbryteren som sitter i hovedlykta. Har sett litt på bilen din og sett at du ikke har tåkelys i hovedlykta så fant denne til deg: http://www.ebay.com/itm/FOG-LIGHTS-LAMPS-GRILLES-SET-VW-GOLF-4-MK4-1997-2002-WIRING-KIT-A18-/170912064645?hash=item27cb272485&item=170912064645&pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&vxp=mtr akkuratt samme lykter som jeg har, men har byttet ut mine til led, siden pærene ble så varme hele tiden og bare gikk.

Skal få lagt ut noen fler bilder til helgen :) Kan jeg spørre deg om noe JohanR? hvor kjøpte du baklukespoileren din? hvis den ikke satt på bilen fra du kjøpte den? :)

Hyggelig at du fant opp link til meg og greier! :D Jeg har ledningsnett for tåkelykter liggende klart med egen bryter i bilen, men tok av lyktene nå for vinteren og i anledning at jeg byttet hovedlyktene og da måtte endre på kretsen iom at den gamle var koblet på parklyset i lykten (slik at når jeg gikk i fra bilen var ingen lys på, hehe)

Skal virkelig vurdere de du fant frem til meg der, de er med egen bryter, sant? Mulig at jeg kan bruke det ledningsnettet jeg allerede har lagt opp?

Er så kjekt når det er andre med samme bil som meg, som jeg kan diskutere med! :D Baklukespolieren satt nok på når jeg kjøpte den, men har sett at den har ''inngravert'' noe VW under seg, kan ta en kikk og se om der står noe delenummer om det evt. er interessant:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyggelig at du fant opp link til meg og greier! :D Jeg har ledningsnett for tåkelykter liggende klart med egen bryter i bilen, men tok av lyktene nå for vinteren og i anledning at jeg byttet hovedlyktene og da måtte endre på kretsen iom at den gamle var koblet på parklyset i lykten (slik at når jeg gikk i fra bilen var ingen lys på, hehe)

Skal virkelig vurdere de du fant frem til meg der, de er med egen bryter, sant? Mulig at jeg kan bruke det ledningsnettet jeg allerede har lagt opp?

Er så kjekt når det er andre med samme bil som meg, som jeg kan diskutere med! :D Baklukespolieren satt nok på når jeg kjøpte den, men har sett at den har ''inngravert'' noe VW under seg, kan ta en kikk og se om der står noe delenummer om det evt. er interessant:)

Hehe, skulle bare mangle ;) tror det er med egen bryter ja, men tror også du kan bruke det ledningsnettet du har lagt opp også. Jeg fikk bare to lykter med gitter og to små ledninger så måtte koble om litt selv osv. Ja veldig kjekt å ha noen andre som også har lik bil ja :) syntes det er så synd å se alle de Mk4-ene ute på veiene, men kun ett fåtall som faktisk er tatt varepå. Ja hadde vært supert om du fant det, siden det "mangler" på bilen og syntes jeg må få fiksa det fort. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann,

tok med meg speil reflex kameraet en liten tur når jeg skulle på butikken. Tenkte jeg måtte legge ut noen litt nyere bilder, så her kommer noen. Gjør obs på at bilen ikke er nyvasket ettersom lange skoledager og lite tid.

Sliter litt med størrelser på noen bilder og er ikke så flink på mac, så hvis noen er interiserte om jeg eventuelt kunne sendt bildene til de på mail og de kunne lagt de ut for meg i riktig størrelse? er 3-4 bilder? :)

post-5322-0-11135700-1359063603_thumb.jp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anders_Aa

Pen golf!

Angående bildestørrelser, så må du laste opp bildene i f.eks. Photobucket, for så å kopiere linken inn hit. Da blir bildene større enn når du laster opp direkte inn på forumet ;)

Endret av Anders_Aa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...