Gå til innhold

Hvor kjøpe led-pærer til bilen?


tommy_sn

Recommended Posts

Hei

Noen som har en nettbutikk med gode pærer og bra utvalg å anbefale når det kommer til led-pærer?

Ville tatt en liten titt på Ebay.com, de har et enormt utvalg å velge mellom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Støtter ebay.

Jeg har testet fra norske leverandører og fra ebay, og mistenker sterkt at førstnevnte bare ganger med ti eller mer, og den eneste forskjellen er at da kommer den i "flott" emballasje (med et sånt litt dorky-dårlig bilde av ei sølv-bikinikledd babe på, det er jo bil, må ha med babes) og ikke pakket i bobleplast fra Kina.

Jeg har handlet fra flere Kinaleverandører, bla denne. Og denne 5050 smd led, som mange leverer, let rundt etter billigste og riktige type, gir et fint hvitt lys uten fargestikk i noen retning. (Nå kan det hende at led-markedet er videreutviklet, og at det er noe nyere og bedre enn ovennevnte der ute. Er jo et år siden jeg handla sånt nå ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kristian Nafstad

Jeg har handlet fra flere Kinaleverandører, bla denne. Og denne 5050 smd led, som mange leverer, let rundt etter billigste og riktige type, gir et fint hvitt lys uten fargestikk i noen retning. (Nå kan det hende at led-markedet er videreutviklet, og at det er noe nyere og bedre enn ovennevnte der ute. Er jo et år siden jeg handla sånt nå ;) )

Jeg behøver nye skiltlyspærer til BMWen. Og der fant du jo noen billige. Passer dem? Mener at det er forskjell på lengden på de bananpærene?

Kjører Golf MK6 2011 

 

- Kjørte BMW E46 320i 2000 mod 2012-2014

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FredrikRinge

Har litt varierende erfaringer med Dybvik Trading, men det går utelukkende på kunderservicen. Produktene de har levert meg, har ved begge annledninger stått til forventningene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Støtter ebay.

Jeg har testet fra norske leverandører og fra ebay, og mistenker sterkt at førstnevnte bare ganger med ti eller mer, og den eneste forskjellen er at da kommer den i "flott" emballasje (med et sånt litt dorky-dårlig bilde av ei sølv-bikinikledd babe på, det er jo bil, må ha med babes) og ikke pakket i bobleplast fra Kina.

Jeg har handlet fra flere Kinaleverandører, bla denne. Og denne 5050 smd led, som mange leverer, let rundt etter billigste og riktige type, gir et fint hvitt lys uten fargestikk i noen retning. (Nå kan det hende at led-markedet er videreutviklet, og at det er noe nyere og bedre enn ovennevnte der ute. Er jo et år siden jeg handla sånt nå ;) )

Støtter deg helt på den, virker som samme kvalitet man får fra ebay(kinaprodukter) som man får fra dem norske leverandørene.

Man må bare betale ekstra mye for embalasjen for dem man kjøper i norge (sikkert fra kina det dem selger å :rolleyes: ) :P

Har handlet mye LED på ebay selv å er veldig fornøyd med kvaliteten på produktene.

Jeg behøver nye skiltlyspærer til BMWen. Og der fant du jo noen billige. Passer dem? Mener at det er forskjell på lengden på de bananpærene?

Tror du skal måle dem du allerede har på BMW'en, eventuelt se i instruksjonsboka. Det er forskjell på lengdene( f.eks 37mm, 39mm, osv..).

Endret av Stenny
Lenke til kommentar
Del på andre sider

dealextreme.com - om du ikke må ha de første måneden :P

Vasker bil for terapiens skyld!

[ ] Ford Mondeo 2.0TDCi Titanium S '10-mod.
[X] Ford Focus ST170 '03-mod.
[X] Seat Leon 1.6 Sport '02-mod.
[X] Opel Kadett E 1.6i cab. '89-mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JensChristian

på norske nettsider får du 1-2 år garanti på pærene..

Det er ikke verdt prisen... 20pc T10 LED koster ca 20,- fra aliexpress.com (wholesale-siden til eBay)...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Moderatorer
Christer

Jeg kjøpte nylig 4 Cree Q5-LED-pærer til ryggelysene på begge bilene og betalte 72 kroner for alle fire. Tok ca en uke å få dem fra Hong Kong. De tilbyr også wholesale-priser utenom ebay via hjemmesidene sine, så jeg ser ikke bort fra at norske forhandlere selger de samme pærene til 249,-/stk. Om en pære til 18 kroner ryker etter 9 måneder er det helt greit, da bestiller jeg nye og driter i norsk garanti på 1-2 år...

It's not the end of the world, but you can see it from here.

Samlede Werx | Bilpleielogg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JensChristian

Jeg kjøpte nylig 4 Cree Q5-LED-pærer til ryggelysene på begge bilene og betalte 72 kroner for alle fire. Tok ca en uke å få dem fra Hong Kong. De tilbyr også wholesale-priser utenom ebay via hjemmesidene sine, så jeg ser ikke bort fra at norske forhandlere selger de samme pærene til 249,-/stk. Om en pære til 18 kroner ryker etter 9 måneder er det helt greit, da bestiller jeg nye og driter i norsk garanti på 1-2 år...

X2...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

på norske nettsider får du 1-2 år garanti på pærene..

jeg har da hatt mine i et drøyt år allerede, null stress. Går den så koster det 14,5kr for en ny. Inkl frakt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte nylig 4 Cree Q5-LED-pærer til ryggelysene på begge bilene og betalte 72 kroner for alle fire. Tok ca en uke å få dem fra Hong Kong. De tilbyr også wholesale-priser utenom ebay via hjemmesidene sine, så jeg ser ikke bort fra at norske forhandlere selger de samme pærene til 249,-/stk. Om en pære til 18 kroner ryker etter 9 måneder er det helt greit, da bestiller jeg nye og driter i norsk garanti på 1-2 år...

Disse cree-pærene skal jo være knall ja.

Noen link til disse ryggelys pærene Christer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte i 2011 et LED-skiltlys fra en norsk forhandler i god tro om at jeg i skulle få litt service dersom noe skulle skje. (Den typen som erstatter hele den originale skiltlys-enheten)

Etter nøyaktig 1 år og 3 dager så feilet lampen, virket litt sånn av og til før den til slutt døde.

Jeg var bortreist med jobb og ville ikke klage på lampen før jeg hadde fått sett over koblinger, etc.

(Det var fruen som tipset om at en feillampe som lyste i dashbordet)

Så når jeg var hjemme en uke senere så fikk jeg bekreftet at det var lampen som var ødelagt og da sendte jeg mail og klagde.

Fikk som svar at det var 1 år garanti på lampene og etter mange mailer og telefoner kunne jeg få 50,- i avslag dersom jeg kjøpte nye lys.

Sjekket nettopp og det står følgende i produktbeskrivelsen:

"Med dette settet får du et diamanthvitt LED-lys som med ett gjør bilen mye mer attraktiv å se på! Gir også et mye jevnere lys som varer i flere år!"

Etter dette har jeg bestemt meg for å aldri kjøpe slikt fra butikker i Norge, kjøper heller 2 sett til halv pris fra Kina da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan man likså godt kjøpe på ebay. Er billig, men tar litt tid før man har dem. Å fungerer dem ikke som dem skal etter man har mottat dem så er det bare å klage så får man som regel hele beløpet refundert eller så får man tilsendt nye :) å når dem ryker kjøper man bare nye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan man likså godt kjøpe på ebay. Er billig, men tar litt tid før man har dem. Å fungerer dem ikke som dem skal etter man har mottat dem så er det bare å klage så får man som regel hele beløpet refundert eller så får man tilsendt nye :) å når dem ryker kjøper man bare nye.

Støtter den! kjøper alle pærene mine på ebay, både xenon, helogen og LED. Koster en slikk og ingenting, og er ofte de samme som norske forhandlere selger i litt kjipere forpakning. Om noe skjer, er det bare til å sende mail, så fikser dem som oftest opp :D

Byttet faktisk noen pærer jeg fikk i posten idag, riktignok ikke led, men xenon. 5000Kelvin satt som et skudd :D

Min bilpleielogg
Min samling av bilpleieprodukter


- 1999 Volkswagen Lupo 1,0 
- 1995 Saab 900 2,0 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...