halldor84

Lastekantbeskyttelse, montere eller ikkje?

Har bestillt ny bil, og i den forbindelse bestilt transparang lastekantbeskyttelse.

Noen som har erfaring med hvordan dette ser ut og tåler og slitasje?

Gulner den?

Veldig i tvil på om eg skal montere den, redd den blir veldig synlig og at eg vil angre etterpå og slite med og få den vekk.

Er transparang lastekantbeskyttelse i dører og bagasjerom orginalt fra VW på kvit perlemorlakk.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ville kjøpt med, så kan du heller fjerne den om du synes det ser for dumt ut. Evt kan du også bytte den når den begynner å se stygg ut. Ikke noe problem å fjerne slikt. Tok vekk en sånn på en Passat på jobb her om dagen, var bare å varme opp litt med varmepistol og dra den av.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Behold den. Når du syns den ser for stygg ut så river du den av slik Simen sier og stikker innom nærmeste sjappe som driver med skilt og reklame så legger dem ny og letter deg for noen lapper med bilde av Kirsten Flagstad

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen formening om varighet på disse?
Skal sies at vi er kun ett vanlig samboerpar, ingen barn og generelt lite bruk av bagasjerom så spørs om det treng:-p

Selv om jeg har hatt kurs med alle venninne til samboeren om inn/ut stiging av biler:-p

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vår ser grei ut ennå etter snart 2 år. Og der er barnevogn inn og ut flere ganger til dagen.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

At dere "bare" er "vanlige" samboere, har ikke så mye å si. Det kommer til å komme riper, så jeg ville tatt med bekyttelse..

Er kjekt å ha, og den bør ikke synes særlig om den er satt på riktig.

Holder nok en god stund, og du ser når den begynner å bli matt og kanskje litt brun.

Da kan du jo bar bytte:)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er overbevist, da prøver jeg det og priser meg lyklig den dagen sviger e.l. skal laste i bagasjerommet:)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive