Gå til innhold
ALFRED

detailedclean.co.uk

Recommended Posts

ALFRED    187
ALFRED

Gjorde nettopp ein liten handel med desse i dag,blir spent på servicen deres.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Kristian Nafstad    39
Kristian Nafstad

Du får holde oss oppdatert :)

Begynner å komme inn en del butikker nå, så burde hatt en tråd som gir oversikt over de butikkene som er blitt brukt samt en link til de forskjellige hvor det er litt informasjon om folk er fornøyde eller misfornøyde.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
ALFRED    187
ALFRED

Fekk rabatt kode hos Andrew som me kunne bruke her på DCN.Koden var DC-NO.Eg har ikkje prøvd den endå men regner med den virker.Han sender med Royal mail.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
ALFRED    187
ALFRED

Får man trukket fra VAT automatisk?

Det er eg litt usikker på,huska ikkje heilt om den blei trukket i fra når eg la inn ordren

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Christer    2 906
Christer

Jeg kjørte en simulering på frakt til Norge, og da ble UK VAT trukket fra.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Estereo    5
Estereo

Fekk rabatt kode hos Andrew som me kunne bruke her på DCN.Koden var DC-NO.Eg har ikkje prøvd den endå men regner med den virker.Han sender med Royal mail.

Kan bekrefte at den virker. 5% rabatt blir det.

P.S Kan også få 5% rabatt om man "liker" siden på facebook.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Dr_S    129
Dr_S

Har også en ordre på vei fra disse, men drøyer veldig synes jeg...Ordren ble sendt 29. januar og ennå ikke mottatt noe... :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Estereo    5
Estereo

Tar noe tid ja. Min ble sendt 24 januar, og jeg fikk pakken på tirsdag.

De hadde ikke skrevet verdi på pakken, så den var tollbehandlet, gikk i gjennom selv om fraktbrevet som lå ved viste 29 pund.

Notisen som jeg la inn ved bestillingen der jeg spurte om de kunne sette totalverdien på pakka til 18 pund lå også selvfølgelig med...(var brettet slik at det var det første du så når du åpnet pakken) :wacko: Var vel en snill tollbetjent da.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
ALFRED    187
ALFRED

Min tok også noko tid da den blei sendt som rekomandert brev fra utlandet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
NoBrain    7
NoBrain

Bestilte noe småtteri fra de (under 200 kronersgrensen) og dette ble sendt med Royal Mail og ankom i løpet av en uke. Har fulgt opp med en liten bestilling til og denne gangen så brukte jeg DC-NO rabattkoden som ga 5 %. De har også såkalt "Loyalty Points" som gir omtrent 5 % rabatt på kjøpesum som du kan bruke på neste bestilling.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
ALFRED    187
ALFRED

La inn ein liten ordre i dag kl 16,nettopp fått mail om at den var sendt,var kjapt det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
SK901    50
SK901

Tar noe tid ja. Min ble sendt 24 januar, og jeg fikk pakken på tirsdag.

De hadde ikke skrevet verdi på pakken, så den var tollbehandlet, gikk i gjennom selv om fraktbrevet som lå ved viste 29 pund.

Notisen som jeg la inn ved bestillingen der jeg spurte om de kunne sette totalverdien på pakka til 18 pund lå også selvfølgelig med...(var brettet slik at det var det første du så når du åpnet pakken) :wacko: Var vel en snill tollbetjent da.

Haha, snakk om uflaks! Det er strengt tatt svært ulovlig å tukle med slikt.. men, det er vel en uskreven lov at vi alle gjør det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
NoBrain    7
NoBrain

Da har jeg vært innom postkontoret og hentet pakke nummer to bestilt fra DetailedClean.co.uk. Bra pakket og flasken med væske var ordentlig forseglet (akkurat som sist gang).

Endret av NoBrain

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
ALFRED    187
ALFRED

Salg hos detailedclean på bla 3m, scholl og r 222 felgrens.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
NoBrain    7
NoBrain

Fraktprisene hos DetailClean har økt endel. For små ordre så tviler jeg på at det er noe å spare lenger på å bestille herifra, men for store ordrer så kan det hende at det fortsatt er lønnsomt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
ALFRED    187
ALFRED

Har også lagt merke til dette,dei har kuttet ut standard shipping som var billigst og nå er det vel signed for som er billigst.Men trur du kan få standard shipping hvist du spør om det.Ved siste bestilling ble clean all glemt og eg sendte mail om det fikk til svar at eg måtte betale frakt på den eller vente til neste bestilling.Det var litt kjedelig.Hos Corrision x var det ingen problem da flaska med Rejex hadde lekket og eg tok det om med han,han sendte ny uten problem.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Dr_S    129
Dr_S

Grunnen til dette er at fraktpriser generelt i hele UK har økt mye i det siste..ser de klager endel over dette på DW forumet... Tror ikke de har så mye å klage over hvis de ser norske fraktpriser.. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
ALFRED    187
ALFRED

Ganske tomt for mange produkter her nå, håper han snart får fylt opp med bla WOLFGANG.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
ALFRED    187
ALFRED

Salg hos DC på ein god del produkter,bestillte meg AF apc cleaner og sonus pad.

Endret av ALFRED

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Informasjon

© Detailers Club Norway AS 2007-2017

Sosialt

Om oss

Her tar vi for oss det meste innen bilpleie. Alt fra vask til polering på hvordan du skal få din bil til å bli så blank som mulig