Gå til innhold

R line deler vw


Salten

Recommended Posts

Er det noen som vet om andre steder enn vw man kan få tak i r line deler til en Touran 08?

Er på utkikk etter delene til til nedre del av støtfanger, altså midt grill og grillene som er lakerte ved tåkelysene.

Orginalt sportsunderstell er også noe av interresse.

Markus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilmagikeren

Har egentlig ikke peiling,men kanskje parts and retards i Ås har, eller kan hjelpe deg med å komme i kontakt med riktig butikk:)?

Min bilpleielogg

 

Bilmagikeren 

 

https://www.facebook.com/pages/Bilmagikeren/577147932314148     Kikk gjerne innom å se om du vil:)

 

Swissvax certified detailer

 

Scandicshine autorisert detailer

Scholl Consepts certified detailer

Mitchell and King approved detailer

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prisene hos Volkswagen var ikke så ille egentlig.

1100,- for midt grill

550,- per side for de delene som må lakeres.

Leste at jeg trengte en ekstra grill på et annet forum jeg ikke aner hva koster. Sikkert ikke så dyre da de er sort plast.

og ca 1500,- for lakering.

Spørsmålet er om det er mulig å få tak i disse enda lettere og kanskje ferdig lakkerte til en enda rimeligere pris.

Må si jeg har fått litt hekta på ØrjanA her på forumet sin tidligere touran.

Dette var snadder av en bil!

Endret av Salten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var jeg deg ville jeg laget en tråd på Vacn (Volkswagen&audi forumet) og spurt etter det der.

Har stadig sett rline deler til salgs.

Så dide opp og side net med salgsanonser. Kom vel etter hvert helt til 2011. Ikke fant jeg anonser på deler eller solgte deler.

Bilomsetningen Arendal ! Sluttet å handle på Møller, alt går via de nå :D

Har de import fra Tyskland? Eller er det bruktdeler?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Er det noen som vet om et verksted som kan ta imot deler for meg? Funnet delene jeg skal ha, men de sender ikke til privatpersoner. Trenger derfor et sted i bærum som noen kan mot ta en eventuel pakke hvis det er mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

simenokstad

Disse delene får du kjøpt på Møller. husk at det er forskjellig gitter på sidene avhengig av årstall da tåkelysene er forskjellige. Med litt godvilje hos Møller tipper jeg du klarer litt rabatt gjennom VACN. Hvis du ikke er medlem så nærmer du deg kanskje hele medlemskontigenten på dette lille kjøpet derfra, så da kan du jo benytte sjansen til å melde deg inn også.

Uansett, her er delenummerne for de som kanskje lurer(selv om jeg ser du har funnet dine deler):

R-line frontdetaljer 2009/2010:
1T0 853 665 L GRU, Gitter venstre
1T0 853 949 A 9B9, Låsedel venstre
1T0 853 666 Q GRU, Gitter høyere
1T0 853 950 A 9B9, Låsedel høyere
1T0 853 671 A UBN, Grill midt med alulist
5K0 941 699 A, Tåkelys venstre
5K0 941 700 A, Tåkelys høyre

Oppdaterer så fort jeg kommer over delenummerne for 07/08.

Endret av siimen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det som er forskjell på støtfangeren til 07/08 og 09/10? De ser identiske ut spør du meg. Passer ikke tåkelysene som er på bilen med r-line? Hva er det som er forskjellig?

  • DCN Poeng 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

I går kom delene inn døra. Så utrolig bra ut. sjekket litt opp i forhold til deler, og det er 07-10 på disse delene. Altså ikke noe forskjell på 07/08 og 09/10.

Delene ble levert i dag til møller sitt lakkverksted og regnes med å være ferdige på tirsdag eller onsdag. Tok i samme slengen med den ene hjørnelisten for å få den fin igjen.

img3464g.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Concker

Ble mye bedre dette ja :)

Disse delene får du kjøpt på Møller. husk at det er forskjellig gitter på sidene avhengig av årstall da tåkelysene er forskjellige. Med litt godvilje hos Møller tipper jeg du klarer litt rabatt gjennom VACN. Hvis du ikke er medlem så nærmer du deg kanskje hele medlemskontigenten på dette lille

VACN har fast rabatt hos Møller :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns nesten det ser bedre ut med grillen til excl og crom listene enn ren r-line.

Ble mye bedre dette ja :)

VACN har fast rabatt hos Møller :)

Blir nok VACN når garantien på bilen går ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...