Gå til innhold

Nespresso


truhaa

Recommended Posts

  • Admins

Noen her som også har nespresso maskin?

Kjøpte en fredag jeg og syntes den er bra, god kaffe er det også, bare litt minus at den ikke klarer krus med kaffe samt at prisen pr kopp er på 2.99,

Noen som vet om steder det kan bestilles Nespresso kapsler billigere?

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i dette emnet

  • truhaa

    6

  • Reodor

    4

  • Morten83

    3

  • kris1986

    3

Mest aktive i dette emnet

Har du prøvd kelkoo og ebay?

Hvor mye kostet maskinen? Jeg kjøper kaffe på pizzanini ute en del ganger i uka, den er ganske bra, så bør kansje kjøpe meg en sånn maskin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen her som også har nespresso maskin?

Kjøpte en fredag jeg og syntes den er bra, god kaffe er det også, bare litt minus at den ikke klarer krus med kaffe samt at prisen pr kopp er på 2.99,

Noen som vet om steder det kan bestilles Nespresso kapsler billigere?

Så denne maskinen lager kun espresso, eller mener du små kaffekopper?

Espresso blir for heftig drikk for meg gitt.

Har selv tenk lenge på å kjøpe kaffemaskin, tror det blir denne på meg rett over jul:

http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...DMAAAEOfOI03xiL

--Vw Sharan 2.0 Tdi 170 HK 2013--

-- Vw  E Up 2015 --

-- Vw Touran 2.0 Tdi 170 HK 2011 varebil--

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins

Den lager vanlige kopper med kaffe også ja, men som Yngvejos sier blir det noe dyrt i lengden, men, men noe må en koste på seg også da...

Den Krupsen hadde jeg sist, men den gikk i filler etter 6 mndr, søstern min har den samme og den har vært inne til rep i allefall 1 gang, så den gadd jeg ikke kjøpe igjen. mange som sier at krups har mye feil på sine maskiner, flere el butikker jeg har vært i har kuttet ut å selge de, men mulig at jeg var uheldig da (ps kaffen den lagde var god da)

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den lager vanlige kopper med kaffe også ja, men som Yngvejos sier blir det noe dyrt i lengden, men, men noe må en koste på seg også da...

Den Krupsen hadde jeg sist, men den gikk i filler etter 6 mndr, søstern min har den samme og den har vært inne til rep i allefall 1 gang, så den gadd jeg ikke kjøpe igjen. mange som sier at krups har mye feil på sine maskiner, flere el butikker jeg har vært i har kuttet ut å selge de, men mulig at jeg var uheldig da (ps kaffen den lagde var god da)

Det var godt å vite. Aldri hatt kaffemaskin så har ingen erfaring med dem, har kun moccamaster.

Noen maskin du ville anbefalt Truls? Har som krav at den skal være full automatisk,skummer, og separat melketank.

--Vw Sharan 2.0 Tdi 170 HK 2013--

-- Vw  E Up 2015 --

-- Vw Touran 2.0 Tdi 170 HK 2011 varebil--

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hans Marius

Onkelen min har jobbet med service på storkjøkkenmaskiner, så da han sluttet fikk han med seg 3 stk kaffemaskiner som blir brukt på resturanter, bensinstasjoner osv. De lager vistnok god kaffe og alt annet (noe de burde siden det er opp imot 200 000 per stk), men siden jeg ikke liker noe av det så kommer de ikke til å bli i bruk, siden han aldri kommer til å ta seg tiden til å sette dem opp :P Eventuelt da det blir ny garage, men det er langt frem i tid ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Onkelen min har jobbet med service på storkjøkkenmaskiner, så da han sluttet fikk han med seg 3 stk kaffemaskiner som blir brukt på resturanter, bensinstasjoner osv. De lager vistnok god kaffe og alt annet (noe de burde siden det er opp imot 200 000 per stk), men siden jeg ikke liker noe av det så kommer de ikke til å bli i bruk, siden han aldri kommer til å ta seg tiden til å sette dem opp :P Eventuelt da det blir ny garage, men det er langt frem i tid ;)

Budrunde på disse eller?? :D

--Vw Sharan 2.0 Tdi 170 HK 2013--

-- Vw  E Up 2015 --

-- Vw Touran 2.0 Tdi 170 HK 2011 varebil--

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hans Marius
  • 1 year later...

Beklager å rippe opp i gammel tråd, men er Nespresso-elsker selv... og nå er Tanzaru Limited Edition ute en kort periode, så anbefaler sterkt å bestille denne for de som har maskinen. Veldig god, og kun en kort periode. Nespresso er en relgion ;)

Fikk endelig en pakke fra postmannen i dag med en ny ladning, deriblant den nye Limited Edition:

29446_10150180065750080_875395079_12280800_8121940_n.jpg

Skotner Autospa - detailing since 1998

Member International Detailing Association, Certified Detailer - Skills Validated
Exint Premium Detailing Center | Rupes Certified Detailer | Colourlock Certified | AutoGlym Certified | Nanolex Approved Detailer | 3M Auto Car Care Center | Waxaddict Professional

 

Følg på Facebook!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ØrjanA

Er Nespresso frelst selv :P Og har denne hærligheten her stående på kjøkkenet

http://www.elkjop.no/product/hus-hjem/kaffe-espresso/F321CHROME/nespresso-lattissima-f320

En egen hylle i ene overskapet på kjøkkenet som er avsatt utelukkende til kappsler til maskinen ;)

Digg å lage seg en dobbel latte m/H-melk, helle den på Statoilkoppen og ta den med på expressbussen inn til byen om morgenen sammen med avisen som ligger på dørmatta. Ingen på bussen som sender meg missunnelige blikk der gitt...... :P ha ha ha

http://www.facebook....dreassenAutospa              http://www.facebook.com/bilpleiebutikkendrobak


Sertifisert Scandic Shine Detailer   Cosmic Detailing Center  Sertifisert    Scholl Concepts bilpleiesenter    

Sertifisert Polishangel Detailer   Nanolex Certified Detailer   DCN Approved Detailer

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...