Gå til innhold

Detailerpakke til 5000.-/6000.-


Sparepakka

Recommended Posts

Heisann, og godt nytt år!

Jeg bare lurte på om noen kunne tenke seg å være så snill å finne en komplett detailing-pakke til rundt 5000.- ?


Tenker da interiør (børster, apc og lær rens), eksteriør (bøtter, mitt og div) + maskin med det man trenger der.

Setter pris på om noen i det hele tatt gidder dette..


Dette er mitt forslag, men lurer på om noen har noen bedre.

http://bildr.no/view/1351461 + Swissvax Leather Cleaner Forte

Mvh. Sparepakka

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvist du går inn hos forhandlere som er på forumets forside så har vel de fleste satt sammen pakker , event. kontakte de direkte så lager de sikkert pakkeforslag til deg

lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann, og godt nytt år!

Jeg bare lurte på om noen kunne tenke seg å være så snill å finne en komplett detailing-pakke til rundt 5000.- ?

Tenker da interiør (børster, apc og lær rens), eksteriør (bøtter, mitt og div) + maskin med det man trenger der.

Setter pris på om noen i det hele tatt gidder dette..

Dette er mitt forslag, men lurer på om noen har noen bedre.

http://bildr.no/view/1351461 + Swissvax Leather Cleaner Forte

Mvh. Sparepakka

Ser ikke så dum ut den pakka der. Dersom du lurer på noe kan du også kontakte forhandler, han er meget hjelpsom ;)

Husk vip medlemskap på dcn, det gir rabatt i denne og flere butikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øyvind G

Pakken din ser jo fin ut den. Som shiznit sier, så kan du jo høre med Kristian hos Bilnerden, så hjelper han deg også litt hvis du er usikker på noe.

Hvis du vil "spare" litt kroner, sp kan du godt droppe skumkanonen og Magifoam i første omgang da Surfex i pumpe eller trykkanne gjør samme jobben. Det går litt raskere med skum, men jeg vil si det er mer luksus enn behov for det. Du kan eventuelt kjøpe skumkanon senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som en flott pakke det der.

Eneste jeg har å tilføye er å kjøpe 5 liter Surfex først som sist, da jeg mener 1 liter er alt for mye med tanke på hva den kan brukes til.

 

Asbjørnsen Automobilvaskeri

Lenke til kommentar
Del på andre sider

x2 på Surfex 5l. Ved pris spm. gå heller ned til 5l PrickBort.

Jeg synes Bilnerdens nye autofinesse glassrens var bra, har ikke prøvd Stoner.

Skum er gøy, jeg skummer konsekvent. Men først kjører jeg 1:20 Surfex på sprøytekanne. Jeg må si at skum (autofoam) ikke renser så mye som jeg håpet. Så dropp skum og kjøp en Kwazar trykkanne bra bilnerden istedet.

Bilnerden er knall. Har du sett på entusiast vaskepakka hans? Og evt supplere med resten? Den pakka er vel ganske bra rabattert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilmagikeren

Fin pakke som er ganske komplett. God maskin,dog ikke den aller kraftigste men bedre enn meg v220 f.eks:)

Kan jo justere som nevnt på prickbort,men greit med litt på lur. (5lsurfex/5lprickbort)

Kommer sikert til å "ta av" etterver,så nye produkter vil komme:)!Lykke til

Min bilpleielogg

 

Bilmagikeren 

 

https://www.facebook.com/pages/Bilmagikeren/577147932314148     Kikk gjerne innom å se om du vil:)

 

Swissvax certified detailer

 

Scandicshine autorisert detailer

Scholl Consepts certified detailer

Mitchell and King approved detailer

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville også gått for mere surfex og mindre prickbort.

Nå vet ikke jeg om du tenker vedlikehold av egen bil elller om du har planer om å ta "nabolaget" og ? ;)
Men jeg slenger ut et par ting jeg lurer litt på om du trenger og så kanskje andre vil synse litt og? ;)

- trenger du no rinse når du har duragloss car wash?

- er Bilt-Hamber Autofoam mere skum for penga enn MagiFoam?

- hvis du har stor bil kan det være kjekt med to tørkehånkler.

- du har ikke noe for interiørplast(?) Lexol Premium Protectant synes jeg gjør jobben like godt som mye dyrere greier, og er billig også :)
Lexol sin skinn-trio synes jeg kan være et alternativ til Swissvax sine skinn ting. Så får du alt fra ett sted og sparer porto også ;)

- To spesialsvamp istedefor mitt?

- Og en pensel til detaljer og kriker og kroker er kjekt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med mye BSA skriver, men tror jeg ville gått for 10 literen med Prickbort også. På vinteren går det masse av denne og det er like greit å kjøpe mye først som sist her også.

Angående No Rinse versus Duragloss har de vel litt forskjellige bruksområder, og det er kanskje lurt å ta med begge to. Har ikke prøvd No Rinse, men Duraglossen er iallefall en av mine favorittsåper.

 

Asbjørnsen Automobilvaskeri

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare takke for innspill, og jeg har endelig funnet frem til en fin pakke, som var noe billigere også :) Kan bli en dyr hobby dette her! :P

Ha en fin kveld! :)

Det som er morro med denne hobbyen er at man bli veldig overasket den første gangen over hvor blank bilen bli, og etter hvert som man blir bedre, så blir man likevel overaska over å ha klart å ta bilen ett steg videre, og det er da det baller på seg med all mulig unødvendig "må ha"-greier ;) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...