Gå til innhold

Hvordan få blank bil uten maskin ?


Cab318i

Recommended Posts

Skal begynne smått å detaile bilen (bmw e36 cab. Montreal blue)

Problemet er at jeg ikke har noe erfaring med detailing i det hele tatt.

så spørmålet er :

Hva bør jeg gjøre for å få blank bil uten maskin ??

Hvilken produkter bør jeg investere i ? (max 500 kroner)

Takk for meg

Tenja

håper på noen fine komentarer.

post-4911-0-91404500-1356203034_thumb.jp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Concker

http://bilnerden.no/index.php?main_page=product_info&cPath=25_3_77&products_id=327

Denne har fått veldig god kritikk "over sjøen" både med DA maskin og for hånd.

Så denne sammen med noen gode hånd pads så kommer du nok langt.

Dette er gjort for hånd med kun Auto Finesse Tripple:

auto-finesse-tripple-all-in-one-polish.j

DSC04462.jpg

Endret av Concker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://bilnerden.no/index.php?main_page=product_info&cPath=25_3_77&products_id=327

Denne har fått veldig god kritikk "over sjøen" både med DA maskin og for hånd.

Så denne sammen med noen gode hånd pads så kommer du nok langt.

Dette er gjort for hånd med kun Auto Finesse Tripple:

auto-finesse-tripple-all-in-one-polish.j

DSC04462.jpg

Jøss :D så jo helt utrolig ut :)

takk for kjapp respons :D denne skal bestilles og prøves ASAP :)

takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øyvind G

Anbefaler deg å kjøpe en DA maskin som f.eks DAS-6 pro.

Da vil jobben gå lettere og du får enda bedre resultat. Dette er en god maskin til en billig penge. Er du litt våken når du holder på skal det mye til å gjøre noe feil med denne maskinen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler deg å kjøpe en DA maskin som f.eks DAS-6 pro.

Da vil jobben gå lettere og du får enda bedre resultat. Dette er en god maskin til en billig penge. Er du litt våken når du holder på skal det mye til å gjøre noe feil med denne maskinen.

Har jo veldig lyst på sånn maskin , men er så redd for å ``Drite meg ut`` hehhe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øyvind G
Har jo veldig lyst på sånn maskin , men er så redd for å ``Drite meg ut`` hehhe :)

Det skal som sagt litt til for å drite seg ut med en DA maskin da du ikke får like varm lakk som med en roterende.

Har du lyst, så må jo en gang være den første. Ingen her er født med den erfaringen de har.

Er du veldig usikker, så kan du jo kjøpe deg et panser eller en dør å øve deg på. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://bilnerden.no/index.php?main_page=product_info&cPath=25_3_77&products_id=327

Denne har fått veldig god kritikk "over sjøen" både med DA maskin og for hånd.

Så denne sammen med noen gode hånd pads så kommer du nok langt.

Dette er gjort for hånd med kun Auto Finesse Tripple:

Denne må det være en del "filler" i, så et par videoer og de holder på i så kort tid for hånd at selv maskinen med f.eks s03 ikke har sjangs. Resultatet er jo bra, noen som har prøvd og sett varighet? Dette må uansett være bruktbilselgerens drømmeprodukt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal som sagt litt til for å drite seg ut med en DA maskin da du ikke får like varm lakk som med en roterende.

Har du lyst, så må jo en gang være den første. Ingen her er født med den erfaringen de har.

Er du veldig usikker, så kan du jo kjøpe deg et panser eller en dør å øve deg på. :)

Skal se hva jeg gjør :)

Denne må det være en del "filler" i, så et par videoer og de holder på i så kort tid for hånd at selv maskinen med f.eks s03 ikke har sjangs. Resultatet er jo bra, noen som har prøvd og sett varighet? Dette må uansett være bruktbilselgerens drømmeprodukt :D

Er ikke noe annet å gjøre enn å teste ut :D skal gi feedback så fort som mulig :) Hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bilnerden.no
Denne må det være en del "filler" i, så et par videoer og de holder på i så kort tid for hånd at selv maskinen med f.eks s03 ikke har sjangs. Resultatet er jo bra, noen som har prøvd og sett varighet? Dette må uansett være bruktbilselgerens drømmeprodukt :D

Den inneholder fyllere ja. Den kan toppes med en Carnauba voks for ekstra holdbarhet og glans :)

Limer inn litt tekst fra produktbeskrivelsen:

"Tripple inneholder milde diminishing slipemidler, løsemiddelbaserte rengjøringsmidler, glansstyrkende oljer og ren brasiliansk carnauba voks. Oljene vil være med å fylle og skjule små riper og marring."

Endret av Bilnerden.no
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Concker
Denne må det være en del "filler" i, så et par videoer og de holder på i så kort tid for hånd at selv maskinen med f.eks s03 ikke har sjangs. Resultatet er jo bra, noen som har prøvd og sett varighet? Dette må uansett være bruktbilselgerens drømmeprodukt :D

Har ikke fått prøvd den enda, men står klar i arsenalet så blir test til våren :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...