Gå til innhold

Plass å vaske i Oslo/Strømmen/Lørenskog


Kalleklovn

Recommended Posts

Hei

Noen som vet en plass i dette området hvor en kan leie oppvarmet garasje for å vaske/polere/pleie bil på vintertid? Vil ta med egne produkter, og egentlig bare leie plassen på timesbasis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lena Kristin

Også har du selvvask på shell på storo. så kommer helt ann på hvor i oslo du vil ha plass. men går nok ikke og stå og polere på slike steder.

Nanolex Approved Detailer

Certified Scholl Consept Detailer

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Willy Wonka

Jeg mener Statoil ved lørenskog stasjon hadde "gjør det selv" hall før hvor man kunne leie plass på en bukk og betale timepris. Vet ikke om de har det lenger.

Men når jeg tenker meg om mener jeg også å huske at jeg synes det var dyrt den gangen jeg stod der noen få timer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også har du selvvask på shell på storo. så kommer helt ann på hvor i oslo du vil ha plass. men går nok ikke og stå og polere på slike steder.

Er vel Statoil ved Storo senter du mener?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lena Kristin

Det kan godt hende ja, hehe jeg bare kjører forbi hver dag, har ikke sett sååå nøye på hvordan stasjon det er :P

Nanolex Approved Detailer

Certified Scholl Consept Detailer

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Hei

Noen som vet en plass i dette området hvor en kan leie oppvarmet garasje for å vaske/polere/pleie bil på vintertid? Vil ta med egne produkter, og egentlig bare leie plassen på timesbasis.

Din Vask. ved triaden kjøpesenter er en selvvask med 5 båser ,der kan du ta med egne produkter usikker på om du kan stå der å polere men å vaske bilen med egne produkter går fint,litt små båser på denne plassen. betaler med poletter varmt vann 10 kr for 10 liter.

Vidar b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Carburatore

Tror å starte en business med selvvask/garasje med HT, timeleie, strømtilgang, god plass og hvor det er lagt opp til å ta med egne produkter, hadde vært en vinner i Oslo-området :thumbup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...