Gå til innhold
Bernhard

Pads til maskin..

Recommended Posts

Bernhard    2 323
Bernhard

Hvilke pads er best? Jeg synes at Scholl padsene er helt supre, det samme gjelder med Sonus sine.. Og Lake Country sin foamed wool er flott... Og samtidig er det gode priser på de, iforhold til mye annet..

Bakplater så liker jeg Scholl både stor og liten, samt 3M sin..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
bjorke    377
bjorke

Har prøvd Meguiar's, Sonus og LC sine 6,5". Men må si jeg liker Scholl sine 5,5" langt bedre. Mindre pads = lettere å jobbe med. På andre plass kommer Sonus. Men det er bare min mening :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
virtual    83
virtual

Jeg liker også mindre pads best.. Lettere å jobbe med, og mye enklere å levere bedre kvalitet :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Hans Marius    1 227
Hans Marius

Har prøvd megs, sonus og lake country sine og synes de to første er supre. Men er litt skuffet over LC sine..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Lexgtturbo    134
Lexgtturbo

Sholl er min favoritt for tiden, pga kantene på paddene ikke har borrelås helt ut og prisen. Jobbet endel med megs puter tidligere, disse var helt gull, men kostet for mye for min økonomi. Sonus kommer på en fin 3.plass bak megs.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
virtual    83
virtual

Burde ikke være noe problem å kustomisere Sonus padsene, skal prøve å fjerne litt av borrelåsen når jeg får utstyret mitt hit.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Lexgtturbo    134
Lexgtturbo

Hvis det er en lett jobb rykker sonus fort opp på andre plass for min del :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Alex    0
Alex

Jeg har alle fra scholl både i stor og liten utgave samt alle sfx paddene fra sonus og er kjempe fornøyd med alle sammen men scholl vinner knepent forran sonus

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
truhaa    1 520
truhaa

Benytter stort sett enten Scholl eller Meguiars sine pads her, men kan ikke nekte for at jeg liker Scholl sine gost, men skal få testet ut so1o padsa også etterhvert, de har jeg også tro på

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Hulders    1
Hulders

Jeg er godt fornøyd med LC- padsa. Det eneste må være at levetiden kanskje er lengre på andre pads. LC padsa virker å bli litt "slappe i fisken" etterhvert.

Scholl- padsa har dessverre ikke fått prøvd seg enda, men jeg ser frem til å få testet dem :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
trogha    442
trogha

Synes sonus og 3m pad`s er bra, også liker jeg de hvite LC putene.

Har ikke testa Meg`s eller scholl.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
kris1986    186
kris1986

Meguiars sine er nr1 hos meg, men skal sies at jeg ikke har kjøpt Sonus eller Scholl for trokke det blir så mye bedre enn det det er :) Soft buff v2 skal jeg kjøpe hvertfall.

Metabo pads og cyclopads blir også mye brukt til små paneler.

(Lake country blir ikke brukt.. for store og den oransje er alt for hard)

Endret av kris1986

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Anders    0
Anders

Har brukt meguiars, 3m og sonus. Av disse er jeg mest fornøyd med sonus sine. Akkurat passe størrelse, god kvalitet og veldig enkle å jobbe med :) Den svarte wafflepaden til 3m er utrolig god, men andreplassen går likevel til meguiars.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Informasjon

© Detailers Club Norway AS 2007-2017

Sosialt

Om oss

Her tar vi for oss det meste innen bilpleie. Alt fra vask til polering på hvordan du skal få din bil til å bli så blank som mulig