Gå til innhold

Grøftelys audi b7


2an

Recommended Posts

Noen som vet om frontfangern må av, for å komme til grøftelysa på en nonsline front audi a4 b7? 06 modell trur jeg leste et sted at den må av, og da blei dette med bytte av pærer mye vanskligere enn antatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke huske at vi måtte av med fangeren på B7en til en kompis av meg for å bytte pærene...prøvd å jekke opp bilen å ta løs bunnplata for så å gå inn fra undersiden?

Eller er det kanskje noen eventuelle deksler foran lampene?

Endret av WernerH

[  ] Ford Mondeo 2.2 STTDCi Titanium X 05-mod

[X] Citroen C5 2.0 HDi 08-mod (citrobængen)
[X] Ford Focus 1.6 TDCi 06-mod.
[X] Opel Vectra B 2.0iCC 96-mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke huske at vi måtte av med fangeren på B7en til en kompis av meg for å bytte pærene...prøvd å jekke opp bilen å ta løs bunnplata for så å gå inn fra undersiden?

Eller er det kanskje noen eventuelle deksler foran lampene?

x2

Kommer helt an på, er det ikke plastdeksler så må du under bilen, er det plastdeksler så slipper du det og da må du bare vippe ut disse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ikke trenge å ta av fangeren, tror du akkurat klarer å rekke inn med hånda uten å ta av så mye deksler hvis du har små hender.

Problemet er jo at de har valgt å skru inn tre skruer fra innsiden, det er ikke plass på førersiden til å få dem ut uten å ta av fangeren...

Endret av CFM
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...