Johansen

Noen spm ang. SV BAS Edition & voks egenskaper

Heisann!

Jeg bare lurer på ett par ting når det gjelder denne voksen.

Som det står i tråden "Gruppekjøp Swissvax Insignis V3":

"Denne er laget for å få best mulig beading og sheeting, men også god holdbarhet. Ellers er det som tidligere år, glød, dybde og våthet er viktige egenskaper."

I mine øyne så er jo dette den perfekte voks mtp. dens kvaliteter, noe som i og for seg er veldig bra!

Når det er sagt, hva skiller denne fra f.eks Insignis V2, som i følge nettsidene til Swissvax og sammenligning, er helt identiske?

Er det fordi at Bernhard har gjort en enestående jobb og er en virkelig flink detailer som er grunnen til at ett helt likt produkt ble lansert? :)

Viktig; dette er ikke kritikk, men ett par helt enkle spørsmål i forhold til voksens egenskaper.

Ett lite tilleggs spørsmål; det har også blitt snakket om hvor vidt man kan oppnå wetlook, dybde og glød mtp ren voks behandling, og at det egentlig er forarbeidet som står for at dette oppnås. Hva mener dere om det?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Man får wetlook uansett om det er forarbeid eller ikke, ved vokspåføring. Dette kan du selv teste ut med å gni litt voks på en bil som er svært slitt i lakken. Du vil raskt se at den blir mye blankere og den får en fin wetlook.. Du får ikke bort riper med denne behandlingen, kanskje man får skjult noen dog... blank blir den uansett så voks i seg selv er jo gull verdt for mannen i gata spør du meg :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

V2 har ikke så god holdbarhet. Jeg ønsket en voks med god holdbarhet i tillegg til de andre egenskapene.. Det eneste jeg ikke fikk oppfylt var at den skulle være rød :(

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

V2 har ikke så god holdbarhet. Jeg ønsket en voks med god holdbarhet i tillegg til de andre egenskapene.. Det eneste jeg ikke fikk oppfylt var at den skulle være rød :(

Har du fått rukket å teste holdbarheten ordentlig på V3 enda, hvor lang holdbarhet snakker vi om? :) Hadde vært helverst i rød!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den ligger på en Passat og en RS6 nå, så får vi se :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er bare pga litt sløvhet fra vår side, ny tekst er kommet fra Sveits - skal få det inn i løpet av helgen (sitter med litt dårlig nett på gran canaria..). Voksen skulle ha mange av egenskapene den hadde, men som Bernhard sier var det også ønskelig med enda mer holdbarhet.

1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive