Gå til innhold

Slitasje dashbord ,Passat...


villans

Recommended Posts

Jeg har lagt merke til dette i passaten min også. Veldig irriterende. Det ser ut som at dashbordet er trekt i et tynt lag med ett-eller-annet. Noen som har snakket med importøren om problemet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Jeg har lagt merke til dette i passaten min også. Veldig irriterende. Det ser ut som at dashbordet er trekt i et tynt lag med ett-eller-annet. Noen som har snakket med importøren om problemet?

Var hos Albjerk i drammen igår og viste de slitasjen på dashbordet, de kontaktet importøren (Møller) for meg men fikk beskjed fra importøren at dette ikke er en garantisak...Men Albjerk anbefalte meg å sende inn en klage til Møller alikevel og forlange et skikkelig svar på hvorfor dette ikke er en garantisak. Albjerk sa også at dette er et stor problem på Passat,slitasjen kommer selvom bilen har gått 50000 km eller 200000 km..Så da får man vel sende inn en klage å se hva som skjer....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gammel er bilen? Kan også anbefale å prøve saken hos andre forhandlere. Min forrige bil var en 09 golf stv med lekkasje på samtlige bremsecalipere. Bilen hadde gått 67000. Alle servicer fulgt. Dette ble blankt avvist som reklamasjon hos møller på skøyen, mens hos VW erik arnesen bryn så gikk den rett på garanti. Merkelig kundeservice man opplever av og til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnen er jo at folk bommer når de putter inn nøkkelen. Blir vel ikke sånn hvis du putter nøkklen rett inn i hullet, eller ikke er borti med neglene, både når nøkkelen skal inn og ut. Ser ut som bruksslitasje for meg, men var ikke imponerende kvalitet akkurat nei. Det verste svaret du kan få er jo "Nei", så skader jo ikke å prøve, selv om du nok ikke får det gjennom. Hadde det løsnet slike lag på toppen av dashbordet eller andre steder som ikke er utsatt for slitasje, så hadde du nok hatt en bedre sak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Concker

bommer folk så kraftig da ?
glem det.. kom på hvor sløve mange er..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gammel er bilen? Kan også anbefale å prøve saken hos andre forhandlere. Min forrige bil var en 09 golf stv med lekkasje på samtlige bremsecalipere. Bilen hadde gått 67000. Alle servicer fulgt. Dette ble blankt avvist som reklamasjon hos møller på skøyen, mens hos VW erik arnesen bryn så gikk den rett på garanti. Merkelig kundeservice man opplever av og til.

det er 08 modell,det er også merker(slitasje) andre steder på dashbordet....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...