Nanolex

Nanolex WashCoat

27 innlegg i emnet

post-877-0-69726000-1354634705_thumb.jpg

Er satt i produksjon.

Produktprøver på vei inn.

Kommer i salg rett over nyttår.

Trenger nok et lite test-panel på denne her - info og panel-forespørsel kommer snart. :)

Håvard

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tøft :) Jeg har ikke rørt bilen min siden i sommer, så kan godt ta en test i jula om du vil.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Genialt produkt! Nesten til godt til å være sant.. Tester gjerne jeg også

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal si dere er aktive med nye, spennende godsaker for tiden :thumbup:

..ikke at jeg helt forstod hva dette var bare utifra navnet. En shampoo som legger igjen forsegling eller noe sånt? ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har desverre også en bil uten noen form for beskyttelse i innkjørselen.

Spennende produkt dette. Helt klart noe som er interesant å teste.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hørtes veldig spennende ut dette, og om det virker like bra som vist på videoen, er det jo helt genialt! En lettvint og tidsbesparende måte!

Hadde vært veldig interessant for meg og teste også, og jeg har og skumkanon tilgjengelig. :)

Endret av smurf
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lurer på hva som skjer om jeg bruker denne som shampoo og såpe i dusjen :thumbs:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

RÅTT. Dette er virkelig ett produkt som jeg har savnet. Har jo brukt nanolex såpa mye, men enda lettere når den kan puttes i kanon. Du vet hvor du finner meg, så bare å komme innom med en prøve :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut til å bli ett knallprodukt :) Gleder meg til å prøve dette, hadde bare døgnet hatt flere timer så skulle jeg ha skrevet meg på liste :P hehe

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tråden blir hengende ja, kommer til å søke etter testkaniner her som sagt, dere er alle i mine tanker... :thumbup:

Bra jobba Sindre!

Håvard

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Der kom den, ja :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lovende produkt!

Har også skumkanon, men tvilsomt at jeg kan få utført en slik test før temperaturen går mot 0C igjen, som vil si et godt stykke ut på nyåret... Hvis ikke det er noe hinder er det bare å melde meg opp!

Bilen jeg har er forøvrig ikke den som er i avataren min lenger, men en semimørkegrå 04' passat 4motion om det spiller noen rolle. :)

Endret av Klykken
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser sinnsykt bra ut. Gleder meg til å prøve dette neste sommer. :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er noe for meg. :) fint for de som ikkehar tid til å vaske/legge voks ofte! :)

Endret av VwType1
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har vært borti denne typen beskyttelse før, men hvis dette er noe som faktisk holder noen uker i tillegg så er det jo genialt :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Løfter denne igjen jeg. Er den i salg enda? Vi har to nye transportere på jobb som dette produktet hadde vært glimrende på. :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Løfter denne igjen jeg. Er den i salg enda? Vi har to nye transportere på jobb som dette produktet hadde vært glimrende på. :)
Kommer tråd på testpanel om ikke så lenge. Har satt av 20 stk. Etter testen kommer det et gruppekjøp på denne. Skumkanon anbefales! Håvard
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer tråd på testpanel om ikke så lenge. Har satt av 20 stk. Etter testen kommer det et gruppekjøp på denne. Skumkanon anbefales!

Håvard

Etter testen?? Jeg er mest interessert i bare å handle og prøve selv, må jeg vente helt til folk har testet før gruppekjøp?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter testen?? Jeg er mest interessert i bare å handle og prøve selv, må jeg vente helt til folk har testet før gruppekjøp?

X2 på den :) skumkanon har jeg. :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive